בריאות

הדר מרקס בחשיפה מטלטלת: "גילו לי גידול בבטן"

שדרנית הרדיו האהובה של גלגל"צ, הדר מרקס, חשפה באומץ את הדרמה הרפואית הענקית שלה: "גילו לי איזה גידול בבטן של 8 סנטימטר, שפיר, ואף אחד לא יודע מאיפה זה בא. לכולם ברור שזה בא מ-7 באוקטובר"
מערכת ice |  3
הדר מרקס (צילום ויקיפדיה/ שני פרנקו)
שדרנית הרדיו האהובה של גלגל"צ, הדר מרקס, שנחשפה לכולנו בעונה האחרונה של התוכנית "מחוברים" בהוט, יצאה אמש (רביעי) בחשיפה דרמטית במיוחד, לפיה היא אובחנה עם גידול, זאת לאחר שהתגלה לה בבטן כזה.
מרקס חשפה זאת באומץ רב מול העוקבים שלה באינסטגרם, אחרי שהעלתה פוסט אליו צירפה סרטון, ושם חשפה כאמור כי יש לה גידול בבטן. בפוסט שהעלתה סיפרה מרקס: "ש לי תוכנית אימון ואקיים את ההבטחות שהבטחתי לעצמי. יש לי תוכנית אימון, אז אני יוצאת לרוץ. הייתה לי תוכנית אימון, הייתי אמורה לרוץ חצי מרתון באוקטובר יחד עם נימי (המאמן שלה) והתכוננתי לזה".
מרקס וחשפה את הסיפור המטלטל: "אפילו רצתי. כבר הגעתי ל-18 קילומטר והכל היה נהדר, ואז גילו לי איזה גידול בבטן של 8 סנטימטר, שפיר, ואף אחד לא יודע מאיפה זה בא. לכולם ברור שזה בא מ-7 באוקטובר".
לסיום, סיפרה שדרנית הרדיו: "אז יש לי תוכנית אימון חדשה ולאט לאט אני אעלה בקילומטרים. ואני רוצה לרוץ במרוץ ירושלים. אז אני לא ארוץ חצי מרתון. המרתון הזה יחכה. אבל אני ארוץ 10 (קילומטר) ויהיה לי הכי כיף בעולם. אני אעמוד ביעדים שלי ואני אעמוד בתוכנית האימון שנימי עשה לי. אני אקיים את ההבטחות שהבטחתי לעצמי. יש לי תוכנית אימון. אפילו ששמונה וחצי בערב, אני יוצאת. יש לי תוכנית אימון, הריצה לא תרוץ את עצמה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתבה משונה
    שורדת 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותבים משהו לפחות שיהיה מובן ברור ולמה לבלבל לאנשים את המוח ולזלזל באינטלגנציה שלהם .הגידול הגיע מהשביעי לאוקטובר?????
    סגור
  • 2.
    דיוק - חוסר הבנה
    א נונימי 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גידול סרטני או שפיר
    סגור
  • 1.
    סרטן או שפיר
    אחד 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור
    סגור