ויראלי

הצל בבשורה מרגשת שתשנה את חייו: "בקרוב"

הצל וואשתו הדוגמנית, לין מור, הודיעו על ההריון השלישי שלהם. לאינסטגרם של הצל המונה מאות אלפי עוקבים, עלתה תמונה מרגשת בה הזמר מחזיק את בטנה ההריונית של מור על רקע השקיעה עם המילה: "בקרוב"
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הצל, יואב אליאסי, בבשורה מרגשת במיוחד.  הראפר ואשתו הדוגמנית, לין מור, הודיעו על ההריון השלישי שלהם. לאינסטגרם של הצל המונה מאות אלפי עוקבים, עלתה תמונה מרגשת בה הזמר מחזיק את בטנה ההריונית של מור על רקע השקיעה.
הצל כתב תחת התמונה את המילה ״בקרוב״. לשניים יש כבר שני ילדים משותפים, קאי ותיה וכעת הם יהפכו להורים בפעם השלישית כשהלידה צפויה במהלך חודשי האביב.
 
רק לאחרונה הצל היה עסוק בריבים גדולים על רקע המלחמה, כאשר חשף התכתבות בוואטסאפ בינו לבין הזמרת הישראלית הבינלאומית אחינועם ניני שאותה הוא כינה באינסטגרם שלה: "המנותקת שהיא וחבריה האומנים פשוט משתינים עלינו מהמקפצה ועושים כאן נזקים בלתי נתפסים".
בהודעה הראשונה כתבה לו ניני: "ראיתי הפוסט שלך באינסטה, תודה רבה לך באמת. מוסיף לרעל ולשקר ולהסתה לחשוב שלרגע חשבתי שאתה בן אדם", על כך השיב לה אליאסי: "את חוצפנית ועל מה שאתם עשיתם אתם צריכים להתבייש בעצמכם! 80 ימים שאני סתם את הפה ומשתדל לא לדבר על פוליטיקה בתקופה הכי חשוכה שהייתה בישראל כדי לא לשרת את האויב ואת וחברייך במקום לחזק מחלישים אותנו ועושים השוואה פוששעת במסווה של זכויות אדם בינינו לבין הנאצים המתועבים האלו תחת ארגון BDS כן כן, אמנסטי זה ארגון BDS לכל דבר ועניין. ועוד מחוזקת על ידי הגיס החמישי מחבק הטרור עופר כסיף ואת עוד מעזה לבוא בטענות אליי אני מבחינתי כל מי שחתום על המכתב הזה לא צריך לחיות כאן ולשלול לו את האזרחות אני מקווה שהייתי מספיק ברור. חבורה של מנותקים".

היא כתבה לו: "יואב, אני לא מתכוונת להגרר למקום שאתה נמצא בו אתה אומר דברים חסרי בסיס חסרי קשר למציאות לעובדות מלא ססמאות מלא פרופגנדה, מילים חלולות אני הצעתי לך לדבר, אבל אחה, לא רוצה לדבר את רוצה להיות צודק מהמקום שהמצאת לך. ואתה רוצה לכעוס ולשנוא ובעיקר, נוח לך להיות עיוור לכל מה שלא בא לך טוב. זו הטרגדיה של העם שלנו, העיוורון הזה, שמוביל לאלימות לשנאה"
היא המשיכה: "כשתרצה פעם לנהל שיחה אני עדיין פתוחה לזה. כמו שאמרתי, לא מתכוונת לתת לך לגרור אותי למקום נמוך ואלים. זו לא הדרך שלי, אני ציונית, פטריוטיות, אוהבת את ישראל ומוכנה ללכת רחוק מאד בשבי שביל להגן עליה זה בדיוק מה שאני עושה לא סתם. הבת שלי חייל קרבית, והבן מתנדב למילואים גם מעבר למה שצריך זה החינוך שקיבלו בבית. זה לא סותר, עבודה בלתי נלאית למען השלום מאחלת לך, ולמדינה שלנו, רק טוב".
לסיום השיב לה הצל ההמום: "זה פשוט לא יאמן במקום להגיד סליחה טעינו אתם ממשיכים בתירוצים והצדקות שהילדים שלך שמשרתים בצה"ל לא יצטרכו, חוסר אחריות שלכם. שבוע טוב ובשורות טובות לשלם את המחיר של ההתייפיפות והחוסר, סליחה טעינו זה אתם צריכים להגיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה