משפט

מקדונלדס במלחמה עם תנועת ה-BDS: תובעת 1.3 מיליון דולר

לאחר שתנועת ה-BDS הידועה לשמצה קראה לציבור המלזי להחרים את סניפי הרשת בשל קישור לכך שמקדונלדס תומכת בישראל "שמבצעת פשעי עם", מה שכמובן ממש לא קורה בפועל, הזכיין החליט לצאת למלחמה ולהוריד את הכפפות
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
הפתעה גדולה מצד הזכיין של רשת מקדונלדס במלזיה. אחרי הכפשות חסות שחר, הוא החליט לתבוע את תנועת ה-BDS בשל "הצהרות כוזבות ומשמיצות" לטענתו שפגעו בעסקיו במדינה ועל פי פרסום של רויטרס הוא דורש 1.3 מיליון דולר פיצוי.
מדובר באחת המדינות המוסלמיות הגדולות בעולם, כך שלא מפתיע כי בשל כך היא נחשפת לפרו פלסטינית. אבל לאחר שתנועת ה-BDS הידועה לשמצה קראה לציבור המלזי להחרים את סניפי הרשת בשל קישור לכך שמקדונלדס תומכת בישראל "שמבצעת פשעי עם", מה שכמובן ממש לא קורה בפועל, הוא החליט לצאת למלחמה ולהוריד את הכפפות.

הוא טען כי בעקבות הקריאות לחרם נרשמו נזקים כבדים לסניפים, בהם ירידה ברווחים ופיטורי עובדים בשל הצורך לקצץ בעלויות, שעות הפעילות צומצמו ובחודשים האחרונים נסגרו סניפים. ב-BDS לא חוששים ומוכנים ללכת לתביעה שם "יציגו את טיעונייהם"
הזכיין המלזי כבר סבל לא פעם מקריאות שכאלו לחרם, אחרי שב-2017 נאלץ להתכחש לכל קשר לישראל, לאחר שהחלו הפרסומים על הכרה אמריקאית בירושלים כבירת ישראל. "הטענה שרשת מקדונלדס מביעה תמיכה בישראל היא האשמה כוזבת, שקרית, מזויפת ומהווה לשון הרע", מסר בזמנו. האם ה-BDS ישלם הפעם ביוקר על השקרים?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה