ויראלי

הצל נפרד בכאב: "הייתה לי הזכות להכיר אותך"

הצל שיתף את הפוסט המרגש של אחמד אבו לטיף, לוחם בדואי שנפל בקרב ברצועה, שכתב כי הוא "גאה להיות בדואי ישראלי ששירת בצה"ל": "את אחמד אני מלווה שנים רבות. היה כל כך אכפת לו מהמדינה והוא כל כך התרגש שהוא קיבל את הצו 8 ושלח לי בהתרגשות שהוא התקבל לגדוד 8208 שאיתם נפל בקרב"
מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הקרבות הקשים ברצועת עזה נמשכים במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" שהחלה לפני כשלושה חודשים וחצי, ומביאים אותם קרבנות ואבדות רבים, כאשר הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי 21 חללי צה"ל נפלו בקרבות ברצועה, במסגרת אירוע רב נפגעים קשה במיוחד, במסגרתו נורו שני טילי נ"ט על כוחות צה"ל שהקריסו שני מבנים עליהם. בתוך המבנים היה חומר נפץ אותו הטמינו חללי צה"ל, והוא התפוצץ עם פגיעת טילי הנ"ט בכוח.
אחד החיילים שנהרג באסון הנורא ברצועה הוא הלוחם הבדואי אחמד אבו לטיף, שרק לאחרונה העלה פוסט בו כתב כי הוא "גאה להיות בדואי ישראלי ששירת בצה"ל". מי ששיתף את הפוסט שהעלה אחמד אבו לטיף הוא הצל, שהעלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו בו נפרד מהלוחם.
בפוסט שהעלה כתב יואב אליאסי: "אחד הנופלים בעזה אתמול היה הלוחם הבדואי אחמד אבו לטיף שהגיע מחמולת אבו לטיף, חמולה ציונית אוהבת המדינה. את אחמד אני מלווה שנים רבות. היה כל כך אכפת לו מהמדינה והוא כל כך התרגש שהוא קיבל את הצו 8 ושלח לי בהתרגשות שהוא התקבל לגדוד 8208 שאיתם נפל בקרב..
ליוסם, נפרד הצל מהלוחם אחמד אבו לטיף שנפל בקרב ברצועה כשרשם: "אחמד, היית דוגמא לדו קיום ואהבת ישראל אני גאה בך אח יקר! היה לי את הזכות להכיר אותך! יהי זכרך ברוך גיבור ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצער
    אישה 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לך,הלב כואב
    סגור