ויראלי

הצל בבשורה קשה: "בצער רב וביגון קודר, מודיע על מותו"

הראפר במסר לעוקביו: "אחרי עשור שעשו הכל כדי לסתום לי את הפה מחרמות, לתלונות שווא, למשפטי ראווה, עברתי נסיונות פגיעה בי ומשפחתי, איומים, מטענים, סכינים, אלימות ותגי מחיר הם לא הצליחו לסתום לי את הפה. אז הפעם הם הלכו על הצינור הראשי וסגרו את השלטר שלי ושל 750 אלף העוקבים שלי וחיסלו לי את הפייסבוק"
מערכת ice |  4
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
עם גרפיקה מושקעת, הצל, הלא הוא יואב אליאסי בישר על סגירת עמוד הפייסבוק שלו שם כמעט של כעט שלושת רבעי מיליון עוקבים, זאת לטענתו בעקבות צנזורה שהוטלה על העמוד שלו בו הוא מרבה לומר הכל בלי צנזורה.
הצל כתב: "הודעה חשובה, בצער רב ויגון אני מודיע על מותו של דף הפייסבוק של הצל. לאחר 10 שנים של מלחמות על כוחות האופל, מהנדסי התודעה, מרעילי הבארות, שוטפי המוחות, אנשי הלטאות ואחרי שכיסחנו את מכונת הרעל, הורדנו טייקונים שחשבו שהם הבוסים שלנו לבירכיים, מחקנו פוליטיקאים, כתבים בעלי אג'נדה רעילה ושלחנו אותם לפח הזבל של ההיסטוריה, חשפנו את הרעלנים במערכת החינוך, הוצאנו לאור את כל ארגוני הגיס החמישי של הקרן להשמדת ישראל שהתחבאו תחת שמות מפוצצים של זכויות אדם, פלורליזם ודמוקרטיה, חשפנו את פרצופם של הברנז'ה ולוגמי המקיאטו שחשבו שנשתוק להם ונתנו חדשות וחשיפות נטולות מכבסות מילים ושקרים".

עוד המשיך: "אחרי עשור שעשו הכל כדי לסתום לי את הפה מחרמות, לתלונות שווא, למשפטי ראווה, עברתי נסיונות פגיעה בי ומשפחתי, איומים, מטענים, סכינים, אלימות ותגי מחיר הם לא הצליחו לסתום לי את הפה. אז הפעם הם הלכו על הצינור הראשי וסגרו את השלטר שלי ושל 750 אלף העוקבים שלי וחיסלו לי את הפייסבוק.(הורידו את התפוצה של הדף ב95 אחוז)".
לסיום הוא ציין: "אני מקווה שיום אחד עוד נקום מהאפר ונחזור אבל בינתיים אנחנו עוברים לאינסטגרם (יודע, אותה החברה אבל שם כרגע הכל תקין פלוס) ולטלגרם שהפך מפלצת. תצרפו כמה שיותר אנשים לכאן לאינסטגרם ולינק לטלגרם בביו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איכס מזעזע הסתימת פיות!!! מה כבר אמר ? רשם?
    מיכי 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לחמאס וחיזבאללה לא סגרו ... ותודה ל"אחים" השמאלנים שלנו ... עמישראל חי
    סגור
  • 1.
    אתה לא מעניין
    עופר 01/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה לא מעניין, אתה סתם טיפש שזקוק לתשומת לב. מה שמצער שעשו את זה מאוחר מידי.
    סגור
  • אימא שלך מעניינת ונותנת (ל"ת)
    פול 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13 פויה
    להלהלה 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה קנאי ממורמר
    סגור