ויראלי

הצל יוצא נגד נציגת שב"ס: "החטופים גוועים ברעב - אין לה בושה"

היום נודע כי המחבלים שחדרו לישראל ונתפסו ב-7 לאוקטובר, מקבלים בכלא שלוש ארוחות ביום הכוללות מנה בשרית, למרות בקשתו של השר בן גביר להוריד את המנות הבשריות מהתפריט. בעקבות כך, הצל מתעצבן ויוצא על נציגת שב"ס שפוטרה

מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר שהשר בן גביר, הנחה את  נציבת שב"ס, קטי פרי להוציא מהתפריט של המחבלים את  כל סוגי הבשר והיא בתגובה, התעלמה מהדרישה, נודע לשר כי האוכל אותו מקבלים מחבלי הנוחבה כולל 'פינוק' של שלוש ארוחות ביום הכוללות מנה בשרית עם נקניקיות, חזה הודו או שניצל עוף לבחירה.
אושיית הרשת והראפר יואב אליאסי המוכר בשם הבמה הצל, התעדכן בעובדה זו, התעצבן וכתב פוסט נוקב נגד פרי בעמוד האינסטגרם שלו. "לא יאמן! נציבת שב"ס קטי פרי מתעלמת מפורשות מהנחיית השר בן גביר הממונה עליה. שדרש ממנה פעם אחר פעם להוריד את כל המנות הבשריות מהתפריט של אסירי הנוחב'ות".
"למרות הדרישה, היא ממשיכה לתת להם ארבע פעמים בשבוע ארוחה בשרית! ארבע פעמים בשבוע!!! בזמן שהחטופים שלנו גוועים ברעב בעזה! אין לה בושה. טוב עשה בן גביר שלא מאפשר לה להישאר עוד יום אחד בתפקיד". 
בן גביר צייץ הבוקר בעמוד ה-X שלו: "מי שמתעלם מהנחייתי המפורשת להוריד את כל סוגי המנות הבשריות לרוצחי הנוחב'ה ומאפשר להם תפריט עשיר ובשרי כמו זה המוצג, בזמן שהחטופים שלנו בעזה אוכלים חצי פיתה ביום - לא ראוי להמשיך עוד יום אחד בתפקיד. חייבים לעשות רפורמה בשירות בתי הסוהר!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולנו הצל - אומר את האמת הצודקת (ל"ת)
    שי 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור