תרבות ופנאי

הצל מגיב לפסילת דרעי: "זאת הדמוקרטיה על פי השמאל"

אחד מפעילי הימין הקולניים ביותר, יואב אליאסי, מתקשה להשלים עם הבשורה: "בית המשפט העליון הסביר לימין מי בעל הבית, מי המחליט ומי השליט האמיתי"
מערכת ice |  2
הצל (צילום שריה דיאמנט)
סערה במערכת הפוליטית בעקבות הכרעת בג"ץ בעניינו של דרעי שלא יוכל להתמנות לשר. בשמאל מברכים ומגיבים בסיפוק. בגוש הימין - החרדים מחבקים את דרעי ומסרבים להשלים עם גזר הדין.  שר ירושלים ומסורת ישראל ח"כ מאיר פרוש אמר בתגובה לפסיקת בג"ץ: "אחרי שהשמאל הפסיד בקלפי, חובשי הגלימות מנסים לבצע הפיכה שלטונית ממגדל השן. אנו תומכים תמיכה מלאה בהליכי החקיקה הנדרשים בכדי להחזיר את הרב דרעי לתפקיד שר בהקדם".
ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר בתגובה לפסיקת בג"צ: "אם אריה דרעי לא יפוטר, ממשלת ישראל עוברת על החוק. ממשלה שאינה מצייתת לחוק, היא ממשלה לא חוקית. היא לא יכולה יותר לדרוש מהאזרחים לציית לחוק. אם אריה דרעי לא יפוטר, ישראל תקלע למשבר חוקתי חסר תקדים והיא כבר לא תהיה דמוקרטיה ולא תהיה מדינת חוק".
יו"ר מפלגת העבודה, השרה לשעבר מרב מיכאלי אמרה: "ברור שהחלטת בית המשפט קשה לאזרחיות ואזרחים רבים. אבל במדינה דמוקרטית, מכבדים את הכרעת בית המשפט, מימין ומשמאל. כולם שווים בפני החוק. על נתניהו ודרעי להפגין אחריות ולכבד את הכרעת בית המשפט. כל החלטה אחרת היא מרד של הממשלה במדינת ישראל ומתן הכשר לכל אדם לעבור על החוק ולא לכבד החלטות בית משפט".
אחד מפעילי הימין הקולניים ביותר, יואב אליאסי, מתקשה להשלים עם הבשורה וכתב כך באינסטגרם: "נפל דבר בישראל. בית המשפט העליון הסביר לימין מי בעל הבית, מי המחליט ומי השליט האמיתי. ושהבחירה של מעל ל-2 מיליון מצביעי ימין ו-400 אלף מצביעי ש"ס חסרות כל משמעות. זאת הדמוקרטיה על פי השמאל!"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתה מתבלבל בין דמוקרטיה לשחיתות שילאונית !!!!תתבייש !!! (ל"ת)
    יוסיפון 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה איכפת לי מה הצל חושב !!!!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור