ויראלי

אילנית לוי כותבת בצער: "אי אפשר לעמוד בכאב הזה"

כשהיא שבורה מול מהדורת הבוקר של החדשות בקשת 12, לוי כתבה: "בוקר בלי אוויר, בוקר של כאב בלתי נגמר, בוקר של מציאות חדשה ובלתי נסבלת של 21 משפחות, של מאות אנשים שחרב עליהם עולמם, אי אפשר לעמוד בכאב הזה כבר"
מערכת ice |  1
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
הקרבות הקשים ברצועת עזה נמשכים במסגרת מלחמת "חרבות ברזל" שהחלה לפני כשלושה חודשים וחצי והבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי 21 חללי צה"ל נפלו בקרבות ברצועה, במסגרת אירוע רב נפגעים קשה במיוחד, במסגרתו נורו שני טילי נ"ט על כוחות צה"ל שהקריסו שני מבנים עליהם. אילנית לוי מגישת קשת 12 התקשתה לשאת את הבשורה.
כשהיא שבורה מול מהדורת הבוקר של החדשות בקשת 12, לוי כתבה: "בוקר בלי אוויר, בוקר של כאב בלתי נגמר, בוקר של מציאות חדשה ובלתי נסבלת של 21 משפחות, של מאות אנשים שחרב עליהם עולמם, אי אפשר לעמוד בכאב הזה כבר".
עוד היא כתבה בסטורי נוסף: "חושך בנשמה, אין מילים", היא המשיכה: "רק לדמיין את זה מפרק את הנשמה", "הלב שבור לרסיסים", ולסיום: "המינימום שאנחנו יכולים לעשות זה להקשיב להם ולעשות. רק כך נוכל להסתכל למי שאיבד את היקר לו מכל בעיניים".
עשרת החללים מצטרפים לשלושת הקצינים מצנחנים שנהרגו אתמול ברצועה, כאשר הודעה נמסרה כבר למשפחות. עד כה, צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של 13 חללי צה"ל, כאשר שמות של 8 נוספים עדיין לא הותרו לפרסום.
פרטי האסון: מחבלים ירו שני טילי RPG - הראשון נורה לעבר טנק שעמד מחוץ למבנה, כתוצאה מכך נפלו 2 חללים. ה-RPG השני נורה אל אחד המבנים שבתוכם כבר היו אמצעי החבלה שמוכנים לפיצוץ. שני המבנים קרסו - והמקום הפך לאתר הרס ענק.
הכוחות החלו בפעולות חילוץ, והוקפצו כוחות רבים למקום כדי להתחיל ולחלץ את הנפגעים מבין ההריסות אחרי שהוכרז אר"ן. בשעות הראשונות גם היו מנותקי קשר ונעדרים שלא אותרו בין ההריסות. פעולות החילוץ נמשכו שעות ארוכות מאוד, אל תוך הלילה. במהלך השעות האחרונות הושלם חילוץ הנפגעים, אין יותר נעדרים או מנותקי קשר. האירוע הסתיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אזה אסון נפל עלנו ממש שבוורים אנחנו
    אביבה. 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לעמוד בסה קשה מאוד
    סגור