ויראלי

ג'ף בזוס חגג יום הולדת 60: זו המתנה הסקסית שקיבל

בסוף השבוע האחרון, חגג מנכ"ל חברת אמזון ג'ף בזוס את יום הולדתו ה-60. לכבוד האירוע, אשתו לורן סאנצ'ז, לבשה שמלת תחרה צמודה של דולצ'ה וגבאנה שמתחתיה אפשר היה לראות גם את החזייה והתחתונים התואמים שלבשה - מזל טוב בזוס

מערכת ice |  1
ג'ף בזוס בחופשה (צילום מתוך האינסטגרם)
בסוף השבוע האחרון, חגג  יו"ר הדירקטוריון ולשעבר נשיא ומנכ"ל של חברת אמזון, ג'ף בזוס את יום הולדתו ה-60. אשתו לורן סאנצ'ז, העניקה לו את מתנה שנויה במחלוקת - את עצמה, לבושה בשמלה סקסית חשופה ופרועה. סאנצ'ז ששמלתה מאוד אינטימית, העלתה את תמונתה באנסטגרם כך שכל העולם יראה את השמלה "הצנועה" ורשמה: "יום הולדת שמח מותק".
בסוף השבוע האחרון, העלתה סאנצ'ז פוסט מפורט יותר בו היא פירטה כיצד בזוס ממלא את ביתם בצחוק ואושר, איחלה לו חגיגות מהנות וחתמה ב"אוהבים אותך" בשם המשפחה. נזכיר כי בתחילת החודש נצפו השניים מבלים במסעדת ה"נובו" במאליבו.
חדי ההבחנה שמו לב לשרשרת הזהב החדשה על צווארה של סאנצ'ז שלפי הערכות, שווי השרשרת הוא  2.5 מיליון דולר. נזכיר כי באפריל 2019 פורסם הסכם הגירושים של הזוג בזוס, ולפיו תקבל מקנזי בזוס, גרושתו, רבע ממניותיו של ג'ף בזוס באמזון. חלק ששוויו 35.6 מיליארד דולר. בבעלותו של בזוס, גם היאכטה הגדולה בעולם, הקרויה Y721, שעלותה מוערכת ביותר מ-500,000,000 דולר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כול אחד נותן מה שיש לו לתת (ל"ת)
    שופט רחבה 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור