ויראלי

שני גורים נמצאו בתנור אפיה: כך ניצלו ברגע האחרון

גורים של נמנמי עצים נמצאו בתנור אפיה בחצר בית בצפון הארץ, כאשר אימם חשבה שזהו מקום מוגן ובטוח. למזלם, התנור לא היה בשימוש יומי, והגורים הועברו במשקל גרמים בלבד לבית החולים לחיות בר, ומתאוששים לאחר שנבדקו ואושפזו
מערכת ice | 
צוות הספארי ברמת גן (צילום תומר נויברג פלאש 90)
הספארי ברמת גן פרסם אתמול (רביעי) סיפור יוצא דופן, על שני גורים של נמנמני עצים שנמצאו בתוך תנור אפיה והגיעו בשעה טובה לבית החולים לחיות בר ברמת גן. איך הגיעו הגורים לתנור אפיה בצפון הארץ?
על פי הדיווח של הספארי, הגורים הגיעו לתנור האפייה שהיה בחצר בית בצפון הארץ, וזאת לאחר שאימם חיפשה מקום מוגן ובטוח לפני המלטתם. למזלם של כל הסובבים, האם המליטה בתוך תנור שלא היה בשימוש ולא השתמשו בו ביום-יום. מדוע החיה הנדירה הגיעה לתוך חצר לבית? ככל הנראה התרחבות היישובים באזור כמו גם החיכוכים עם חיות הבר השכנות, הובילו את האם למצוא מקום מחסה רחוק מכל ההמולה שבחוץ.

כאמור, פקח של רשות הטבע והגנים אסף את הגורים מהצפון לבית החולים לחיות בר ברמת גן. הגורים הגיעו במשקל של כמה גרמים בלבד, הם נבדקו ואושפזו והצוות החל לבדוק אם הם יכולים לאכול לבדם: "מניסיון העבר שלנו עם נמנמנים יש לטפל בהם ברגישות ובעדינות, במיוחד אם הם גורים כה קטנים", אמרו בספארי.

צילום מסך מחשבון הפייסבוק של הספארי
בתוך כך דווח כי שטח האריות שהיה סגור כל תחילת המלחמה נפתח מחדש למבקרים, ובגזרת הספארי מתחילים לחזור לשגרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה