ויראלי

קשת 12 חוטפת לאחר דברי לוינסון: "תרעלה", "רגעים הזויים"

לאחר הדברים שנשא חיים לוינסון בתכנית הבוקר של ניב רסקין, נועם פתחי כתב: "אם בשביל סמוטריץ השביעי באוקטובר זה "יום חג" ע"פ לוינסון, אז בשביל אהוד ברק ושיקמה ברסלר זה הקרנבל בברזיל. ואם מישהו באולפני קשת 12 היה אומר דבר כזה הוא היה נזרק מהאולפן לתמיד. אבל להם מותר הכל", ומה כתב ינון מגל?
מערכת ice |  5
ניב רסקין (צילום מסך 12)
אמש (ראשון) בשידור חי בקשת 12 אמר חיים לוינסון בתכנית הבוקר של ניב רסקין 'חדשות הבוקר', שבשביל בצלאל סמוטריץ' ושותפיו השביעי באוקטובר זה יום חג. גם אחרי שדרשו ממנו לחזור בו ולהתנצל הוא סרב. מי שהגיב על כך הוא שי גולדשטיין.
נחזור אחורה, פעם אחר פעם הפצירו בו חברי הפאנל, ובראשם יהודה שלזינגר לחזור בו: "אתה לא יכול להגיד דבר כזה, אל תגיד שזה יום חג", אמר לו וגם המגיש ניב רסקין נאלץ להתערב ואמר בתקיפות ללוינסון: "לא לא, חיים חיים, חיים, הכל בסדר אני רק אומר לך שהמשפט שביעי באוקטובר תמחק, למה אני כועס? זה יום טבח ויום שואה. זה משפט שלא, אסור שייאמר. עזוב אי אפשר להגיד את זה, רק את המשפט הזה תעיף". לוינסון עמד בסירובו.

גולדשטיין כתב: "קשת חייבים לאסוף את אנשי החדשות שלהם ולאפס אותם. הרסן שם הותר לחלוטין והם מתפרעים כמו עדר ללא רועה. כל אחד מנסה להיות קיצוני יותר מהשני וללא יד מרסנת הם מגיעים לרגעים הזויים ומדאיגים. הפעם זה חיים לוינסון שדברי הבלע שלו הופכים את הקרביים. אבי ניר תתעורר. משהו רע קורה בממלכה שלך".
נועם פתחי כתב: "אם בשביל סמוטריץ השביעי באוקטובר זה "יום חג" ע"פ לוינסון, אז בשביל אהוד ברק ושיקמה ברסלר זה הקרנבל בברזיל. ואם מישהו באולפני קשת 12 היה אומר דבר כזה הוא היה נזרק מהאולפן לתמיד. אבל להם מותר הכל", ינון מגל הוסיף: "תרעלה 12: אמנון אברמוביץ גיא פלג בן כספית חיים לוינסון ואתם מבינים שאלה מדברים על "מכונת רעל" כן?".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ריסקין - אכזבת, יצאת 0 !
    רפי 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד הערכתי אותך כשדרן ומגיש. היית צריך להגיד למחבלוינסון: "או שאתה מתנצל או שאתה עוזב את הפאנל עכשיו !" ככה מתנהג מי שהמדינה והצבא חשובים לו מטינוף של עוכרי ישראל מעיתון הארץ. תתבייש לך ריסקין ! אותי הפסדת.
    סגור
  • 4.
    רק לזכור את הסערה סביב ארי שמאי שלא התקרב לזוועה הזו. (ל"ת)
    צביעות ומוסר כפול 12 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    ערוץ הרעל
    סימה 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בושה שנותנים במה לאפס
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    עופרי 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מלא עבודה בעיניים והמחירים בשמיים!!!! הכל זה בחסות "הסופר הכי זול" שום דבר שם אינו זול, אם בכלל!!!!!!!
    סגור
  • 1.
    12 הפך למכונת רעל ושנאה.איפה הרגולטור? (ל"ת)
    12 של שנאה ליהודים 01/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור