ויראלי

זוכת האח הגדול מזועזעת: "ייקח לי הרבה זמן להירגע"

אחרי שהופץ הסרטון של אדם המשפיל ילד בעל צרכים מיוחדים, יובל מעתוק ההמומה כתבה: ״אני פשוט מזועזעת, שעדיין יש אנשים במדינה שלא יודעים לקבל את האחר, שלא יודעים שאלה מלאכים של בורא עולם, שצריך לקבל לחבק ולתת להם אהבה, כי זה אנשים מיוחדים שבאו לתקן את העולם שלנו ולעשות אותו עולם יותר יפה"
מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום צילום מסך רשת 13)
התיעוד המרתיח שהקפיץ את זוכת האח הגדול. יובל מעתוק שיתפה במהלך השהות שלה בבית המפורסם במדינה של רשת 13, על הקשר האמיץ עם אחיה התאום, קובי, לו לקות שכלית, ולכן הסרטון הקשה שהופץ אמש (רביעי) על ידי אדם ידוע שיוצא נגד קטין בעל צרכים מיוחדים בבניין מגוריהם, גרם לה לכעס רב.
מעתוק ההמומה כתבה: ״אני פשוט מזועזעת, שעדיין יש אנשים במדינה שלא יודעים לקבל את האחר, שלא יודעים שאלה מלאכים של בורא עולם, שצריך לקבל לחבק ולתת להם אהבה, כי זה אנשים מיוחדים שבאו לתקן את העולם שלנו ולעשות אותו עולם יותר יפה". 

עוד היא סיפרה על הרגשות המבעבעים בה: "לא מספיק מה שאנחנו עוברים? אני חושבת על האבא שקיבל מתנה לגדל מלאך, וצריך להתמודד עם תופעה כזאת. ייקח לי הרבה זמן להירגע ממה שראיתי עכשיו״ . 
כזכור, תיעוד מזעזע מירושלים מתרוצץ מאתמול (רביעי) ברשתות החברתיות ובו נצפה אדם המתגורר בבניין בירושלים תוקף את אביו של נער עם צרכים מיוחדים ואת הילד עצמו במעלית הבניין כאשר אמר: "זה לא ייתכן דבר כזה פה, זה לא מושב זקנים. תיקח את הטלפון שלו עכשיו או שתעלה לדירה שהוא עולה עכשיו ואני רוצה לדעת מי זה בעל הדירה שלו, אי אפשר שבניין כזה של מיליוני דולרים יהפכו פה לכזה מועדון של לא יודע מה. מה זה? עם כל הכבוד וההערכה שלי, סליחה מראש".
כאשר נדרש לדעת לאיזה דירה הוא עולה, האב השיב: "אני לא עונה לך, תן לי לענות. אתה יכול לשחרר אותי? אני משלם בדיוק כמוך", אותו אדם, שלאחר מכן התברר כי מדובר במעצב השיער דבי גל, הגיב לצעקותיו של הנער לעברו: "שנייה חמוד, דקה, בסדר?", כאשר האב הגיב: "תשחרר אותו שהוא יוכל לקחת את התרופות שלו ולהירגע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה