ויראלי

תיעוד מטורף: כך פוצץ עידן עמדי את ביה"ס בעזה שהפך לקן טרור

בסרטון שנחשף היום מכריז הזמר והשחקן עידן עמדי ברשת הקשר על פיצוץ מבנה בית הספר בשג'אעיה ששימש את מחבלי חמאס: "התשובה שלנו לאויבים שלנו היא אחת, כמאמר חג החנוכה - באנו חושך לגרש"
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם עידן עמדי)
פאודה, גרסת המציאות: הזמר והשחקן עידן עמדי, לוחם במילואים ביחידת הסיור 3600 של חיל ההנדסה שנמצא מאז תחילת המערכה בתוך רצועת עזה, הפך לקול מאחורי פיצוצי בניינים מבוקרים שעורך צה"ל ברצועה. הוא עשה זאת לפני כשלושה שבועות בתיעוד שהעלה לרשתות החברתיות, והוא עשה זאת שוב היום בשכונת שג'אעיה בעזה.
 
צילום: ynet
בתיעוד הדרמטי שהובא באתר ynet מכריז עידן עמדי בקולו על פיצוץ בית ספר שבו אותרו תשתיות טרור, כלי נשק ופירי מנהרו ששימשו את חמאס. בסרטון נשמע עמדי מכריז ברשת הקשר: "כאן משנה, בעוד כקטנה נפוצץ את האיתור, בית הספר, בו מצאו כוחותינו אמצעי לחימה, זירות מטענים ופירי מנהרות. יידע עם ישראל ויידעו כל אומות העולם שאלו הם אויבינו וככה הם מחנכים את ילדיהם. התשובה שלנו לאויבים שלנו היא אחת, כמאמר חג החנוכה - באנו חושך לגרש".
בשלב זה מכריז עמדי: "פסל שלי בעוד..." וסופר לאחור עד הפיצוץ העוצמתי כשהסרטון מציג את המבנה הופך לפטריית עשן ואש ענקית שעולה באוויר.

בתיעוד קודם מחודש נובמבר הקדיש עמדי פיצוץ בניין נוסף לזכר הנרצחים והנופלים: "לזכרם של כל הקורבנות, אחינו ואחיותינו, שנרצחו ב-7.10, ובמיוחד, לזכר חברינו, לוחמים בצוותי הסיור, לוחמים בימ"מ, אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון, השם ואנחנו ניקום דמם". גם אז התיעוד כבש את הרשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה