ויראלי

עידן עמדי מפוצץ בניין בעזה: "השם ואנחנו ניקום דמם"

הזמר והשחקן עידן עמדי, שנלחם בתוך רצועת עזה במסגרת מלחמת חרבות ברזל, העלה תיעוד מרגש בו הוא מפוצץ בניין ברצועה: "לזכר אחינו ואחיותינו שנרצחו, ולזכר חברינו, לוחמים בצוותי הסיור ובימ"מ, אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון, השם ואנחנו ניקום דמם"
תום נחום | 
עידן עמדי (צילום אינסטגרם עידן עמדי)
צה"ל ממשיך להתקרב להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל בתוך רצועת עזה. יומה ה-45 של המלחמה בעזה (שני) מתמקד בהכרעת החמאס לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק, ודיווחים על הפסקת אש כבר מהשעות הקרובות והשלמת עסקת החטופים על הפרק.
במקביל, ‏לפי דיווחים פלסטיניים, כוחות צה"ל פעלו הלילה בטול כרם ועצרו מספר מסוים של עובדים מרצועת עזה שהסתתרו בעיר. אגב, הרשות הפלסטינית מחקה מהאתר ומהפייסבוק את הפוסט שמאשים את צהל בהרג משתתפי מסיבת נובה, אבל שכחה למחוק מהטוויטר.

בתוך כך, הזמר והשחקן עידן עמדי, שנלחם בימים אלה בתוך רצועת עזה, חשף בתיעוד מרגש ועוצמתי במיוחד שהעלה לרשתות החברתיות שלו מפוצץ בניין ברצועת עזה ומקדיש את הפיצוץ לזכר הנרצחים והנופלים: "לזכרם של כל הקורבנות, אחינו ואחיותינו, שנרצחו ב-7.10, ובמיוחד, לזכר חברינו, לוחמים בצוותי הסיור, לוחמים בימ"מ, אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון, השם ואנחנו ניקום דמם". לאחר ספירה לאחור מ-10 ל-0, הבניין הופגז ונפל, כאשר התיעוד המרגש כבש את הרשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה