ויראלי

גיא פינס עצבני: "ידעו את מי הם באים לרצוח"

המגיש עצוב בעקבות אירוע ה-7.10: "את מי שניסו נגד כל הסיכויים לחלום על שלום. וזה לא הפריע להם. הם בני מוות לנצח נצחים. אני מקווה שנזכור את זה גם כשהפיח יסוייד והדם ידהה ולהט הזכרונות יצטנן", וגם העקיצה לאליהו יוסיאן
מערכת ice |  3
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
גיא פינס העלה היום (שישי) סטוריז לחשבון האינסטגרם שלו וטען מה ישראל צריכה לעשות מול היריבים בעזה שטבחו בבני הקיבוצים בעוטף עזה, שהיו אנשי שלום ורק חיפשו לסייע לשכנים מעבר לגדר וגם, סגר חשבון עם אליהו יוסיאן.
פינס כתב: "הקיבוצים האלה, כמו ניר עוז, שהם החלוצים האמיתיים של ישראל, גם בימינו הטיפו (גם אם בתמימות מהסוג שנדרשת כאן לעיתים) לרדיפת שלום, לשיתוף וסיוע לעזתים. מה שלא הפריע לרוצחי החמאס הנאצים וכל עוזריהם שנהרו פנימה לחגוג, שידעו כל כך טוב איפה גר הרבש"צ ואיפה לחתוך את הגדר ואיפה המפעל. שהכל היה ממופה היטב. הם ידעו את מי הם באים לרצוח. ולאנוס ולחטוף מבתיהם קשישות וילדים תמימים. את מי שניסו נגד כל הסיכויים לחלום על שלום. וזה לא הפריע להם. הם בני מוות לנצח נצחים. אני מקווה שנזכור את זה גם כשהפיח יסוייד והדם ידהה ולהט הזכרונות יצטנן".

עוד הוא כתב בעקיצה ליוסיאן ופרשני החדשות שדווקא צדקו לאורך השנים בהערכות: "רגע ולכל אנשי ה"אמרנו לכם", "אנחנו מכירים אותם", "חומוס ולא סושי" שמכים עכשיו על "חטא" - של אחרים: ההתפכחות לא משנה את העיקרון. ישראל תמיד ידעה שאנחנו חייבים להיות חזקים יותר מכל אויבינו. ועדיין מחבלים וטילים כן או לא יעופו פה באוויר רק מתוקף החלטות מדיניות והסכמים שהעולם יצטרך לנהל איתנו ולא יעזור אף מכשול פיזי קרקעי מדומיין, או גדר. אנחנו נהיה חזקים ואכזריים לכל מי שינסה לפגוע בנו בגבולותינו ונושיט יד למי שאיתנו. ושיחזרו כבר החטופים".
עוד כתב המגיש: "ויש לי עוד מחשבה שלא עוזבת, ושוב: זה הבחוץ שלא נשרף, זה האוויר החם מהקירות הלוהטים שהתיך הכל. אנחנו נזכור, חייבים לזכור, את התמונות האלה לנצח כמו את תמונות השואה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סמולן מת. אנשים כאלה היו צריכים להישאר באושוויץ (ל"ת)
    ניר 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    להקיא
    מלי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יחסי ציבור,],,,
    סגור
  • 1.
    פינ הס
    גיטלר 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מעניין אם היית אומר אותם הדברים על תושבי יו"ש שאם כבר הם החלוצים האמיתיים של הדור
    סגור