משפט

גיא פינס מאיים בתביעה: "האמנים רועדים ממנו, צפון קוריאה"

מני אסייג, אחיו של הבדרן שלום אסייג, שיתף את הציוץ של גיא פינס והאשים אותו בדברי דיבה שעלולים לעלות לו בהליכים משפטיים ותביעות וכך כתב: "בואו נדבר קצת על האיש הזה ודעתי עליו: הוא אוטוריטה בתרבות הישראלית, יש לו כוח עצום והרוב המוחלט של האומנים מחשבנים לו ואפילו רועדים ממנו"
מערכת ice |  17
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
לאחר הפוסט שכתב גיא פינס בתום המחאות האלימות בערב יום כיפור של מפגינים נגד מתפללים בשל ההפרדה בכיכר דיזינגוף, מני אסייג, החליט להגיב לדברים שכתב מגיש תכנית הלייט נייט הוותיקה של קשת 12 במילים קשות.
פינס כתב כזכור: "לפני שכל הלא סגורים על עצמם יגידו 'למה היה צריך להפריע להם, זה לא כל כך נורא', אז בוא נגיד את זה - לעשות אירוע בהפרדה בין נשים וגברים בכיפור, בכיכר לב תל אביב, ובניגוד לדרישת העירייה ובית המשפט, זה לתקוע אצבע בעין לרוב החילוני".

אסייג השיב כך: "בואו נדבר קצת על האיש הזה ודעתי עליו: הוא אוטוריטה בתרבות הישראלית, יש לו כוח עצום והרוב המוחלט של האומנים מחשבנים לו ואפילו רועדים ממנו. ‏בכוחו להחליט את מי להרים ואת מי להוריד, והמון אומנים, סוכנים ואמרגנים (אם לא כולם) צובאים על פתחיו כדי לקבל תשומת לב או דקת שידור, ומתחננים שישגר את כתביו לאיזה אירוע השקה כזה או אחר".
עוד המשיך: "‏חורץ הגורלות הזה מרגיש חופש מוחלט ודרור אינסופי לקחת צד פוליטי ברור ונחרץ, והוא מקבל גם מעל 4,000 לייקים (משונאים ומשפנים אחרים) על ציוץ אנטי יהודי שמצדיק מתקפה אוטו-אנטישמית על מתפללים בכיפור. איפה הבעיה הגדולה? החופש והדרור שיש לו להביע עמדה פוליטית נשללים לגמרי מכל אומן/סוכן/אמרגן שחפץ ביקרו! למי מהם יהיה אומץ לצאת נגד גיא פינס? מה הם מתאבדים? ‏אז הם יבכו ויגג׳דרו בבית למשפחה ולחברים על הזוועות שהם רואים, אבל לא יעזו לצאת עם זה החוצה, ולכן חברים אתם רואים מאות אומנים תומכים פומבית בצד של פינס, וכמעט אפס אומנים שתומכים פומבית בצד השני. אם במקרה חריג יש אחד כזה, אז מיד מבטלים איתו הופעות, אותם האומנים מהצד של פינס. צפון קוריאה על ספידים".
פינס השיב באיום בתביעה: "מני אסייג מזומן להוכיח לי ואם לא אז לבית המשפט, איפה תיאוריית הקונספירציה המופרכת שלו פוגשת את המציאות. זכותי לפרסם בטוויטר הפרטי שלי דעות אישיות בלי לפחד. בדיוק כמו שהוא עושה. על המהות השקרית של דבריו בכוונתי להילחם, אני גאה באתיקה ובמוניטין ושל המערכת המגוונת שלנו. שמני אסייג יראה לי איפה ביטלתי מישהו בגלל שדעתו שונה משלי, או שייתן את הדין על הדיבה שהוא מפיץ. ועד אז שישאל את שלום אח שלו החכם והמוכשר על כתבה האחרונה שעשינו על סרטו, שמני טוען שהוא שותף לו".
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    אדון אסייג, למה אתה משתולל על המקלדת? מה היא עשתה לך?
    אני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה אתה פותח כזה פה רחב על גיא פינס ולמה אתה חושב שהוא מעניין מישהו חוץ ממך? ולמה אתה מוציא את העדתיות המטופשת שלך לכבס בראש חוצות? את מי מעניין העדתיות הזאת? רק את ביבי והפרימיטיביים שחושבים שביבי זה מלך העולם אבל הוא סתם אשכנזי חרטטן חסר עמוד שדרה וגואבוס. שמפחד על הת.ת הגדול שלו מבית סוהר ומוכן בשביל זה להרוס את כל המדינה. ואתה וכל החברים שלך רצים אחריו כאילו אלוהים שלח אותו והוא ישו המושיע או משיח בן דוד אבל הוא בסך הכל גנב שקרן ופושע שעומד למשפט ורוצה להתחמק.
    סגור
  • 13.
    גיא אל תטרח,הוא ואבישי סמרטוטי איוולת (ל"ת)
    ישראל שלמה שפוייה 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    מני אסיג ביביסט עלוב, גאי פינס סתם רחלו (ל"ת)
    cinege 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    כפרות
    הילל 09/2023/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שאסייג יעשה "שולם" עם אח שלו. שיעשה קודם בתוך ביתו . ואז יבוא בטענות. איש קטן
    סגור
  • 10.
    אמן אנשים יפסיקו כבר לצפות ברכילות (ל"ת)
    לירן 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    אסייג צודק ואין עילת תביעה
    סיון 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אין כאן עילה לתביעת דיבה. הוא אמר שיש לפינס כוח אדיר ולטאלנטים יש חשש לומר את דעתם האמיתית ו/או להשיב לפינס. אני תומכת בכל מילה של אסייג. אגב..חילונית. ליברלית. עו"ד. המדינה שלנו יהודית ובשם החופש והליברליזם זכותי להתפלל בהפרדה
    סגור
  • 8.
    שחצן
    לילי 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פעם אחת בלבד צפיתי בתוכניתו של השחצן,לפני הרבה שנים,הוא חשב על כסאו מאחורי השולחן ונידמה לי ששמה היה לירון ויצמן,אשה,עמדה לפני השולחן, אשה יפה עם מיני קצר,מרקדת ומצחקקת לפניו,הרגשתי שאני צופה בארמון עם פילגש,היה מבזה,והשחצנות,חבל על הזמן,זהו,מאז לא צפיתי יותר,גבר לא ישב ואשה תרקד ותצחקק לפניו בעמידה רציפה.
    סגור
  • 7.
    פינס זה תוכנית פח זבל צהוב ומלא צחנה (ל"ת)
    פין פין פינס 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    לא סתם השם משפחה שלו...
    אלון 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הולם
    סגור
  • השם מצביע על רגש נחיתות ענקי.. (ל"ת)
    עמבה 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 5.
    לסתום לאסייג את הפה ? לא תצליח (ל"ת)
    עשית קריירה מרכילות 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 4.
    עוד אחד
    דלית 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עם רגשי נחיתות מזרחיים, דיייי מספיק עם ההתבכיינות הזאת!! אם אמן הוא טוב(ראה את האח שלום)אז מגיעים שבחים ואם חא, שילך הביתה ויחפש מקצוע אחר!! מה זנ קשור לדעתו האישית של גיא ??!!
    סגור
  • 3.
    מני אסייג פשיסט
    דוד 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    10 5
    פשיסט מני אסייג
    סגור
  • 2.
    גיא פינס צודק. זה בדיוק מה שזה אצבע בעין (ל"ת)
    שי 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    11 12
    סגור
  • 1.
    גיא פינס איש נבזה ושחצן מאין כמותו (ל"ת)
    אחת העם 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    9 11
    סגור
  • להשמיץ
    דלית 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בלי שום הסבר?? סתם נבזי!!
    סגור
  • אסייג
    גאיה 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עדיף שתפסיק עם סדרות השיעמום שלך. מספיקה לנו המציאות.
    סגור