ויראלי

ג'ודי ניר מוזס מתפוצצת: "תמותו, תמותו, שתמותו"

בסטורי קצר שהעלתה אשת התקשורת שנמצאת בארצות הברית, היא אמרה לעוקבים שלה: "אני שוקלת לריב איתם, שוקלת לריב עם החיות האלה, שימותו, שימותו", ואז היא צעקה לעברם: "תמותו, תמותו, שתמותו"
מערכת ice |  3
ג'ודי ניר מוזס (צילום באדיבות המצלם)
ג'ודי ניר מוזס, אשת התקשורת, שלא מכבר עברה להתגורר בארצות הברית ועסוקה בלימודים באוניברסיטה בניו יורק ממשיכה להתעמת עם המפגינים הפרו פלסטינים והקריאות שלהם לשחרור "פלסטין".
בסטורי קצר שהעלתה אשת התקשורת שנמצאת בארצות הברית, היא אמרה לעוקבים שלה: "אני שוקלת לריב איתם, שוקלת לריב עם החיות האלה, שימותו, שימותו", ואז היא צעקה לעברם: "תמותו, תמותו, שתמותו".
רק לפני שבוע היא סיפרה בסטורי אחר: "רק היום הבנתי שהאוניברסיטה שנרשמתי אליה, הכי פרו פלסטינית מכל המוסדות בניו יורק. הם אירוחו את ההפגנה הכי גדולה פרו הרוצחים האלה. אז או שאלך פה מכות, או שגייר אותם. שקט לא יהיה".
בסטורי שהעלתה סיפרה ג'ודי ניר מוזס: "רק היום נודע לי שהאוניברסיטה שנרשמתי אליה היא האוניברסיטה שבה הייתה ההפגנה הפרו פלסטינית הגדולה ביותר מכל האוניברסיטאות בניו יורק, ממש ככה. מאוד פרו פלסטיניים. בקיצור, נראה לי שאני הולכת לריב פה הרבה באוניברסיטה הזאת. לא יהיה להם קל איתי".
בהמשך, העלתה ניר מוזס תיעוד שלה מתעמתת עם אדם שתולש שלטים של חטופים מעמודים ברחוב, יחד עם עוד שתי נשים ישראליות, וכתבה לצד כך: "ותוך חמש דקות נתקלתי בזבל הזה שניסה להוריד כרזות של החטופים. מצא עם מי לריב. נראה לי שהלימודים כאן יהיו מעניינים. יש לו חברים ישראלים הוא אמר. מזהים?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גודי מוזס
    רחל 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה ברחת לאמריקה ? אוניברסיטה בארץ לא מתאים לך ? הגאווה והיוהרה תמיד היו בך !!!!
    סגור
  • 2.
    וללה , אשת תקשורת ?? חחח ,מדברת כמו טראמפ ,יורדת !! (ל"ת)
    שמשון 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    היא תעשה רעש באוניברסיטה כפי שאני אכשה רעש בטנזניה. (ל"ת)
    מאיר 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור