תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס תחטוף תביעה? "אל תבנו על הכסף"

ג'ודי ניר מוזס הגיבה לתביעתו של שמחה רוטמן נגד חדשות 12 וגיא פלג ולהבטחתו להעביר את הכספים שייפסקו לטובתו לתושבי העוטף: "אל תבנו על הכסף הזה... מידיעה", רוטמן הגיב באיום תביעה גם נגדה
תום נחום | 
ג'ודי ניר מוזס (צילום איציק בירן)
בעוד מדינת ישראל עדיין ממוקדת במלחמת חרבות ברזל, שנכנסה היום (חמישי) ליומה ה-34, יש מי שעדיין עוסקים דווקא בפוליטיקה קטנה ומחפשים אשמים, לא רק בכל הנוגע למחדל הגדול במתקפת הפתע הרצחנית של מחבלי חמאס, שגבתה את חייהם של לפחות 1,400 קורבנות שנרצחו, כאשר לאחר שכתב חדשות 12גיא פלגהגיב פעם נוספת לתביעה של ח"כ שמחה רוטמן נגדו, זאת לאחר שרוטמן הגיש באופן רשמי את התביעה נגד פלג וחדשות 12.
רוטמן הגיש תביעת לשון הרע בגובה למעלה ממיליון שקל והבטיח בהתייחסות לכך: "כל סכום שייפסק יועבר ישירות ליישובי ותושבי העוטף", בהמשך, רוטמן כתב בטוויטר (X.COM) שלו כך והפגין ביטחון מלא בניצחונו בבית המשפט: "תושבי עוטף ישראל בדרום הולכים לקבל עוד מיליון שקל". כתב חדשות 12, גיא פלג, לא נרתע והצהיר: "רוטמן יובס!".
 
מי שעוד הגיבה לתביעה של רוטמן ולהבטחתו להעביר את כספי התביעה שייפסקו לטענתו לטובתו לתושבי העוטף, היא אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס, לשעבר רעייתו של סילבן שלום, לשעבר שר האוצר ושר החוץ, ואחותו של ארנון (נוני) מוזס, בעל השליטה והמו"ל של ידיעות אחרונות, אשר כתבה: "אל תבנו על הכסף הזה... מידיעה". רוטמן לא נשאר חייב והגיב גם לה: "למה שלא תשתפי את כולנו במה שאת טוענת שאת יודעת? פשוט כדי שאוכל להוסיף עוד נתבעת ועוד קצת כסף לעוטף...".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה