ויראלי

סאבלימינל מתפוצץ על התקשורת: "תסתמו, אין שחקן בקליבר של נתניהו!"

סאבלימינל מצטרף לצל בביקורת מימין על התקשורת ורותח בפוסט באינסטגרם שלו: "אין ראוי מנתניהו לנהל את מדיניות החוץ של ישראל. די עם מופע השנאה המסורתי, הגיע הזמן שתעשו חשבון נפש, בושת הבושות איך שאתם נראים"
מערכת ice |  1
סאבלימינל והצל (צילום אינסטגרם)
הראפר סאבלימינל מתאחד (שוב) עם חברו "הצל" והפעם בהשתוללות על התקשורת ו"מופע השנאה" לדבריו, נגד ראש הממשלה נתניהו.
"תסתמו את הפרצופים שלכם כבר!", פתח וכתב סאבלימינל, "אין שחקן אחד בקליבר של נתניהו על המגרש המדיני. אין ראוי ממנו לנהל את מדיניות החוץ של ישראל בעוצמה וללא פחד. החיילים שלנו בשטח נותנים מופע אחדות ונאמנות למדינה כזה שלא נראה בישראל מהיום שהוקם ערוץ 2. תפסיקו לנצל בציניות את האבל והצער של משפחות החטופים ותפסיקו לחזק את האויב על חשבון האחים שלנו שבעזה עכשיו.

"הכל ערב שישי אין ערוץ 14", המשיך סאבלימינל בצער, "ואנחנו נאלצים לצפות ולקחת חלק במופע השנאה המסורתי שמתחולל כבר שנים, אפילו אל ג'זירה בערבית מעודד לעומתכם! תפסיקו לזלזל ולשתוף את המוח. רואים לכם את השנאה יוקדת והקנאה מטפטפת מהאוזניים. הגיע הזמן שתעשו חשבון נפש. עם ישראל יודע בדיוק את מי בחר ויודע בדיוק למה.
"אנחנו לא מתרשמים מהסקרים הפייקטיביים שלכם שמתהפכים בכל שני וחמישי, רוצים לשמוע קצת מציאות ?! אין עכשיו בחירות! יש מלחמה! יש לנו חיילים בפנים! ואתם כל היום מתעסקים בפוליטיקה ובצביעות מעידים להעביר ביקורת כשמישהו מגיב לכם למה הוא מתעסק בפוליטיקה.
 
"מסיבת עיתונאים עם רוה״מ ושר הביטחון וכל השאלות של כולכם רק פוליטיות ורכילות!!!! כל השאלות!!! בושת הבושות איך שאתם נראים!!! שמח לבשר מהשטח שהחיילים לא סופרים אתכם. ימנים ושמאלנים דתיים וחילונים, יהודים, דרוזים, מוסלמים ונוצרים מחובקים ביחד חזקים ביחד ועושים את העבודה כמו שצריך. שומרים על הבית.
"אנחנו עוד בתחילת המלחמה ויש חודשים רבים לא פשוטים לפנינו…! הגיע הזמן שתיקחו צד של עם ישראל ולא צד של האויב ולהפריד ולשסע את עם ישראל", סיכם סאבלימינל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי נתניהו
    רובי מירושלים 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בנימין ביבי נתניהו המנהיג מס' אחד בעולם ?????????????? שיתפוצצו כל המלעיזים מהשמאל הקיצוני הרדיקלי
    סגור