ויראלי

מני אסייג מביך את כתב חדשות 12: "לא קורבן"

לאחר שיאיר שרקי כתב שהותקף, מני אסייג יוצר שנות ה-80 כתב: "האדם הזה בחר בדרך בוטה ועקומה להעביר אליך מסר מאוד מאוד נכון. אחיך הלוחם הצדיק ממש לא קשור לנזק העצום שערוץ החדשות שלך, יחד איתך, גורמים לחברה שלנו. אתם עוסקים בזה סביב השעון, מסלפים, משקרים, מחרחרים ריב ומדון, מסיתים, ומתעמרים"
מערכת ice |  6
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
כתב חדשות 12 יאיר שרקי הותקף אמש (רביעי) בצורה מילולית לדבריו בשוק ירושלים, כאשר ישב לארוחת צהריים עם אחיו שחזר ממילואים. בעקבות הסרטון, הוא השתלח בערוץ 14 ובמיוחד בינון מגל.
שרקי כתב: "יושב לצהריים עם אחי הלוחם שיצא לאפטר מהמילואים. כבר בהתחלה שומעים משולחן ליד מישהו שמנסה להתגרות ״ערוצי התבהלה״. התעלמנו. הבנאדם סיים לאכול וניגש אלינו. התחיל שוב לצעוק ולאיים באלימות. מילא עליי, אבל על אחי. מגרונו צועק את הרעל והטקסטים שמשמיע ינון מגל בערוץ 14. ההסתה הזאת עליו".
 
עוד הוסיף: "גם בשגרה זה לא סביר. אבל איזה איש מעוות צריך להיות כדי לראות לוחם עם נשק בזמן מלחמה ולהתחיל לצעוק עליו בגלל מקום העבודה של אחיו. תוצאה של הסתה רעילה ומחלחלת שיותר מידי זמן שתקו עליה. והכל במעטפת כאילו פטריוטית. עד כאן".
נועם פתחי גם הוא מהפטריוטים הגיב: "שרקי, תזמין אותי לאולפן אני אספר לך מה צועקים לנו בבתי הקפה בצפון תל אביב. ולריקלין בהבימה. ובנמל בשבת. ומה צועקים לחרדים בפארק הירקון. יא פופוליסט מנותק בשקל".

אביעד גליקמן הוסיף: "כמה רוע,רעל ופייק יש בערוץ 14. אנשים צורכים את הביוב שיש שם, מאמינים בשקרים שמופצים שם על ידי המגישים והפנאליסטים ואז מקיאים את זה בחוץ. איזה גועל נפש. מכונת רעל וביוב ביביסטית".
מני אסייג יוצר שנות ה-80 כתב: "האדם הזה בחר בדרך בוטה ועקומה להעביר אליך מסר מאוד מאוד נכון. אחיך הלוחם הצדיק ממש לא קשור לנזק העצום שערוץ החדשות שלך, יחד איתך, גורמים לחברה שלנו. אתם עוסקים בזה סביב השעון, מסלפים, משקרים, מחרחרים ריב ומדון, מסיתים, ומתעמרים בנפשם של הורים של לוחמים רבים שנמצאים בשדה הקרב. את מה שעברת היום עוברים במשך שנה נבחרי ציבור ועיתונאים מהימין על בסיס יומי וביתר שאת, כולל ינון מגל שהותקף לא מזמן. זה לא ממש הזיז לך. יש לכם התועמלנים את הכשרון המופלא לגעת בסנטימנט הכי עמוק של הציבור (לוחם בצה״ל), וכך להצטייר כקורבן. ואתם לא הקורבן! הצלחת לעבוד על מעל 5,000 מלייקים, עלינו לא תצליח! שהשם ישמור את אחיך ואת כל הלוחמים אמן".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עד מתי ?
    דוד 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי תמשיכו ללכת בעיינים עצומות אחרי ביבי? למרות כל הכשלונות שלו, בשנה האחרונה, ובעיקר במלחמה. מינה אנשים לא ראויים למשרדים חשובים, שגדולים עליהם עשרת מונים כמו השר פופיק סמוטריץ לא היה עובר בעבר את אחוז החסימה, גם היום נכנס בזכות בן גביר אם הוא נופל מהאגו לאנטלגנציה הוא מתרסק.הממשלה הזאת הביאה לעם ולמדינה בל יסולח. מה עדיף לראות את הקרקס בערוץ 14? עם הטבעות המצחיקות של הערוץ? העם יתעורר וחעביר ממשלת זדון מהארץ במהרה.
    סגור
  • 4.
    פייק מבית היוצר של ערוץ התבהלה
    גדי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה זה שגזר את הפאות ואמר שהוא אוהב בנים חתך את הסרטון ולא מראה את כל מה שהיה לפני ואחרי
    סגור
  • 3.
    פייק מבית היוצר של ערוץ התבהלה
    גדי 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה זה שגזר את הפאות ואמר שהוא אוהב בנים חתך את הסרטון ולא מראה את כל מה שהיה לפני ואחרי
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד למני אסייג
    אאא 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הכבוד למני אסייג. כל מלה נכונה! נמאס עם הערוצים המגמתיים שעסוקים בשנאה כלפי הימין וכלפי ראש הממשלה שלנו. די כבר!! די!!
    סגור
  • וואללה
    לההההההה 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסייג לחוכמה שתיקה , איפה חוכמה?! עוד ביביסט שטוף מוח סתום בלחץ
    סגור
  • 1.
    אביעד
    דרומי 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אביעד גליקמן ,איש נמוך ,תת-רמה ,המיץ של הפסולת
    סגור