ויראלי

רנא רסלאן מאיימת על חיי קאזם חלאילה: "מסכן, האם נאנסת?"

מלכת היופי לשעבר, רנא ראסלן, ערבייה ישראלית, המתגוררת עם שייח מיליארדר בדובאי איימה על כוכב האח הגדול באופן מפורש בשל דבריו: "יש לי חבר ממשפחה דרוזית מראמי, יתקשרו אליך, שולחים לך ד"ש הדרוזים החברים שלי"
מערכת ice |  8
קאזם חליליה האח הגדול (צילום פייסבוק)
עימות כזה הזוי אף אחד לא ציפה לראות, אפילו במלחמת 'חרבות ברזל'. מסתבר כי כוכב האח הגדול, קאזם חליליה, שעסוק בימים אלו בהסברה, פרו ישראלית מרשימה, יוצא נגד חמאס וחושף את האמת, פרסם הערב (שבת) מסר לתושבי עזה, שהביא לו איומים ברצח מצד מלכת היופי לשעבר רנא רסלאן.
קאזם קרא בדבריו: "בוקר טוב עזה ושהשם לא ירחם עליכם חמאס-דעאש. איפה אתם תושבי עזה? תסתכלו על החיים בישראל. אנשים מתדלקים כמה שהם רוצים, זה לא כמו אצלכם, שאין לכם בנזין כי חמאס גנבו אותו. תושבי עזה, עד מתי תהיו עם עיניים עצומות!? הכתובת לכל זה חמאס! הם הרסו לכם הכל"

מיד לאחר מכן, מלכת היופי לשעבר, רנא ראסלן, ערבייה ישראלית, המתגוררת עם שייח מיליארדר בדובאי איימה עליו באופן מפורש בשל דבריו: "יש לי חבר ממשפחה דרוזית מראמי, יתקשרו אליך, שולחים לך ד"ש הדרוזים החברים שלי".
עוד איימה: "זה שההורים שלך התאכזרו בגלל שאתה הומו, אתה נשמה אל תהיה רע לנשמות, אל תהיה אכזרי כמו היטלר". היא גם כתבה: אתה לא יכול להיות יהודי קיצוני מיהודי, כי בסך הכל אתה בני לוט. מניאק מוכר את התחת שלו, דרוזים בחיים לא יעשו את זה", "האם נאנסת? אני חושבת שאתה מסכן, תלמד לדבר יא גזען, יא חולה תשומת לב", "חמור". העוקבים תייגו את משטרת ישראל לאור דבריה.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אין לך ילדים? העונש הכי גדול שלך!!
    שי 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רנה חרבנה לא סתם אין לך ילדים זה העונש הכי גדול שלך. את יודעת למה? כי את מחבלת!! מחבלת לא ראויה לגדל ילדים! יש אלוהים בשמיים ינבלה סרוחה!!!!
    סגור
  • 7.
    קאזם
    צדק 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קאזם אתה נסיך..שמחה שמשפחתךקיבלה אותך ומי שלא לא ראוי לך...בקשר לרנא...אתה מתעסק עם בחורה שטחית עלובה שקיבלה בית חם בישראלויורקת עלינו בענק...המשפחה שלך היא זו שמתביישת בך!!! אז תרים ראש תמשיך בעשייה הכה מבורכת שלך אוהבים אותך ומודים לך בימים קשים אלו שאתה פשוט אמיץ...בסוף האמת תצא לאור!!!וידעו מי באמת אנס,רצח,חטף,ועשה שואה שנייה.
    סגור
  • 6.
    בושה
    צדק 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גברת מכוערת מי את שתאשימי אשמות קשות אחרי שהעם שלך אנס רצח באכזריות חטף ילדים וזקנים פחדנים לא נלחמו חייל מול חייל אז התנהלו כשפנים...ואת צצה?? הכיעור הפנימי והחיצוני שלך מבהיל אותי ואיני מבינה איך נתנו לך את הזכות להיות על אדמתי אדמת הקודש אדמה טהורה של עם טהור שלנו יש לב ונשמה לא כמוכם עם רע לא סתם ספר של היטלר נקרא בבתי ספר בעזה!!! את לא חונכות כך בישראל!!אז אומרים בערבית רוך מן הון מקווה שהאנשים הנכונים בממשלה ישללו ממך כניסה לישראל...פה נמצאים אנשים טובים קאזם אחד מהם.. ואת?? לא ראויה!!!!
    סגור
  • 5.
    כלבה בוגדת
    תומר 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קאזם המלך, לשלול לה את האזרחות ולגרש לעזה!!!
    סגור
  • 4.
    רנא
    חן 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפשר להגיד המון דברים בלי לקלל ככה ולהשמיץ ירדת לפסים אישיים ירדת נמוך הבן אדם שמקלל ככה במקרה זאת את הוא מבייש את עצמו עזבי את קאזם
    סגור
  • 3.
    יש לרנא רסלאן משפחה בחיפה בואדי ניסנאס (ל"ת)
    כמדומני 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    רנא רסלן
    סואי 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תתבישי לך לא האמנתי קראתי 3 פעמים עם זה אמיתי. את את כתר מלכת יופי ואת הפריסום שלך . ואת בשיך הסעודי שאת חייה איתו את קיבלת בזכות מי שאת ובזכות . מה שקיבלת בישראל ואיזה כבוד עשו לך כאן מה קרה לך . עם אנסו בחורות לקחו שבויים ילדים בני 3. 4 תינוק 240 אזרחים שלא עשו כלום . רק ישנו במיטות. את גדלת בישראל . את יודעת שישראל לא רוצה מלחמות זה לא המנטליות שלנו. עם היית גדלה באחת ממדינות ערב לא היית מגיעה למה שהגעת בישראל. תגידי רסלנה. לקאסם אסור תהייה דעה. בגלל דעתו את רוצה להרוג אותו. אז את כמו המחבלים שרצחו ילדים מבוגרים הורים למה להרוג. אפשר לדבר לשוחח מה קרה לך. מזעזע
    סגור
  • 1.
    פה מלוכלך של זונת רחוב (ל"ת)
    אבי 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור