משפט

עורך דין משפרעם תמך בחמאס: "ברמדאן הבא נצפה בעקירה הישראלית"

פרקליט ערבי מהעיר הצפונית כתב ברשתות החברתיות: "לא מוות ולא התאבדות, זו הדרך של עזה להראות את הזכות לחיים". עתה הוא הובא לבית המשפט שהאריך את מעצרו, בחשד לגילוי הסתה לטרור ולאלימות ברשתות החברתיות. המשטרה: "פועלת למיצוי הדין עם כל המסיתים"
מערכת ice | 
עורך הדין משפרעם שהביע תמיכה בחמאס (צילום דוברות המשטרה)
שוטרי מחוז צפון עצרו עורך דין תושב העיר שפרעם שהביע הזדהות עם ארגון הטרור הרצחני חמאס. הפרקליט התבטא נחרצות בעד פעילות חמאס נגד ישראל, באומרו: "קיים סיכוי שברמדאן הבא נצפה בעקירה הישראלית". לצד ההיערכות המבצעית המוגברת של משטרת ישראל, שוטרי המחוז הצפוני פועלים בכל העת לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בכל גילוי הסתה לטרור ולאלימות ברשתות החברתיות. 
הבוקר (חמישי) הגיעו שוטרי המחוז הצפוני לביתו של עורך דין בן 51 תושב שפרעם. מחומר החקירה עולה כי החשוד פרסם דברי שבח ותמיכה בארגון הטרור הרצחני חמאס תוך שהוא רושם "לא מוות ולא התאבדות, זו הדרך של עזה להראות את הזכות לחיים".. החשוד הובא הבוקר בפני שופט בית משפט השלום בעכו שהאריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב, ה-12 בנובמבר.
ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "משטרת ישראל פועלת תוך הפעלת כלל האמצעים העומדים לרשותה כנגד האויבים מבית שקוראים לאלימות ולמעשי טרור ברשתות החברתיות תוך תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור הרצחני 'חמאס-דעא"ש' ופועלת למיצוי הדין עם אותם מסיתים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה