ויראלי

אייל גולן בקעקוע חדש ומרגש: "תזכורת ליום הארור שנחת עלינו"

גולן כתב באינסטגרם שלו בצירוף תמונה של הקעקוע החדש והסנטימנטלי: "אני אזכור, ולא אשכח לעולם. חרוט על ליבי, על גופי, תזכורת לנצח נצחים ליום הארור שנחת עלינו, אבל עוד יוכיח לנו ולעולם- אנחנו פה כדי להישאר"
מערכת ice |  2
איל גולן בקיסריה (צילום גירץ הפקות)
אייל גולן מתהדר בלא מעט קעקועים על גופו, הבולט שבהם הוא העין שבעורפו, אבל אמש (ראשון) הוא הוסיף קעקוע חדש ומרגש במיוחד, שמציין את המלחמה הקשה ביותר שידעה ישראל לפחות 50 שנה, מלחמת חרבות ברזל, כאשר חרט את התאריך בו פרצה, ה-7.10.
גולן כתב באינסטגרם שלו בצירוף תמונה של הקעקוע החדש והסנטימנטלי: "אני אזכור, ולא אשכח לעולם. חרוט על ליבי, על גופי, תזכורת לנצח נצחים ליום הארור שנחת עלינו, אבל עוד יוכיח לנו ולעולם- אנחנו פה כדי להישאר".
 
עוד הוא כתב: "משריקות כדורים, מאפר השריפה, נקום כמו עוף החול נרבה ונפרוץ, נצמח ונשגשג, אל מול כל אלה הבאים לכלותינו, עם ישראל חי". בקעקוע נכתבו המילים: "הללו בנבל בכינור", כאשר התאריך מדמם.

במהלך השבועות האחרונים חורש גולן את הארץ ומגיע לשטחי כינוס של צה"ל ולבתי החולים לבקר את הפצועים ולחזק את החיילים שעוברים טיפולים. הוא אף תרם עשרות אלפי שקלים לטובת צה"ל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל למה קעקוע זה אסור מהתורה
    א 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא בימים אלו שצריך להרבות זכויות
    סגור
  • 1.
    אייל גולן
    סימה 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזמר מספר 1 בארץ לא יעזור לאף אחד,תורם כסף לצה"לדואג שתהיה אבטחה בשכונה שהוא גר,אשריך אבל למה למה קעקועים??? זה מעשה גויים!!! יש דרכים אחרות לזכור. באמת חבל כי בימים האילו הקשים והעצוביםהרבה אנשים דיי מתקרבים קצת לדת וליהדות אז קעקוע זה לא מתאים.
    סגור