ויראלי

אייל גולן מתגייס: התרומה שלו למלחמת 'חרבות ברזל' נחשפת

אייל גולן החליט לקחת צעד קדימה את הנסיונות להעלות את המורל הלאומי אחרי האסון הכבד שפתח את מלחמת 'חרבות ברזל' והוציא שיר חדש בשם 'עם ישראל חי', כאשר כל הכנסותיו ייתרמו לעמותת ער"ן: "אנחנו ננצח, אין אופציה אחרת, אין לנו מדינה אחרת"
תום נחום | 
אייל גולן (צילום ניר אמיתי)
אחרי יום היסטורי שכלל את הביקור של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, היום (חמישי) החל יומה ה-13 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, הודיע כי 203 משפחות עודכנו כי קרוביהם חטופים בידי חמאס בעזה, בעוד המאמצים להעלאת המורל וחיזוק החיילים בחזית והאזרחים בעורף עולים שלב - כאשר הזמר אייל גולן החליט להוציא שיר חדש לחיזוק בימי המלחמה הלא קלים בשם 'עם ישראל חי'.
בהודעה הרשמית שיצאה לפרסום השיר נכתב כך: "אייל גולן מחזק את עם ישראל בימים קשים אלו ומוציא שיר חדש ״עם ישראל חי״. בימים האחרונים אייל גולן פועל ללא הפסקה על מנת לחזק את עם ישראל, בין ניחום אבלים, ביקור פצועים, הופעות לחיילים בבסיסים ומפגשים עם תושבי עוטף עזה. כעת, ממשיך במאמציו לשמח, לחזק ולאחד את עם ישראל ומוציא שיר חדש ״עם ישראל חי״ המלווה בקליפ מרגש שמציג את עם ישראל בשיא תפארתו ואחדותו.
 
אייל גולן מסר: "כשתאזינו לשיר הזה אני רוצה שתעצמו את העיניים ותדמיינו את היום שאחרי, כי הוא יגיע, תדמיינו את האחדות שניקח איתנו, את השלום שבינינו, את אהבת החינם והמדינה החדשה שתקום פה בזכות כל אחד ואחת מכם. השיר הזה הוא בשבילכם, בשבילנו. לחזק אתכם ולתת לכם עוד סיבה להאמין כאשר כל זה יסתיים לזכור בסוף כשכוחנו רב ועצום, נשמור על הדבק והאחדות שלא קיימת בשום מקום אחר בעולם כמו אצלנו, ורק בראש מורם וגאה. אנחנו ננצח, אין אופציה אחרת, אין לנו מדינה אחרת".
מילות השיר עם ישראל חי: "בקרוב תזרח השמש, נדע ימים יפים מאלה, הלב נלחם בדאגות, כולם יחזרו הביתה. נחכה להם למטה, הלוואי נדע בשורות טובות. כי עם הנצח לעולם מפחד, אפילו כשקשה לראות. כולם ביחד אף אחד פה לא בודד, שישרפו המלחמות. עם ישראל חי, אם לא נשכח תמיד להיות מאוחדים. עם ישראל חי, בעליות, בירידות, גם בשעות הכי קשות. הקדוש ברוך הוא שומר עלינו, אז מי יכול עלינו כי אין לנו עוד מדינה. תעשה שלום בנינו, שמור על ילדינו כי לא אבדה האמונה. הו ארצי נחלתנו, לא תיפול כעת רוחנו. מסביב ברזל של חרבות ויונה תפרוש כנפיים, התקווה בת שנות 2000. עוד נצא לשיר ברחובות כי עם הנצח לעולם לא מפחד. אפילו שקשה לראות כולם ביחד, אף אחד פה לא בודד, נצא לשיר ברחובות".
כל ההכנסות מהשיר ייתרמו לעמותת ער״ן הנותנים סיוע נפשי לחיילים, ילדים, קשישים ולכל מי שזקוק לכך - זמינים 24/7 במספר 1201 ובפלטפורמות נוספות www.eran.org.il.
 
קרדיטים לשיר של אייל גולן – עם ישראל חי
מילים ולחן : אבי אוחיון ואופיר כהן
עיבוד והפקה מוזיקלית: אופיר כהן ושמעון יחיא
תכנותים וקלידים: ואופיר כהן ושמעון יחיא
גיטרות וגיטרה בס : שמעון יחיא
פסנתרים נוספים: אופיר כהן
קולות: אופיר כהן, דניאל גרינברג, נתנאל מויאל ואודי גואטה
מיקס ומאסטרינג: אופיר כהן
עיצוב גרפיקה והפקת קליפ: AVOXVISION
ניו מדיה: MOBILE1 music
הפצה דיגטלית: לינקטון
השימוש בחומרים לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה