ויראלי

אייל גולן נשבר בדמעות: "הלב שלי מרוסק, אני בוכה"

גולן כתב באינסטגרם שלו: "כבר שבוע שאני מסתובב בין ניחום אבלים, ביקור פצועים וחיזוק תושבי עוטף עזה והלב שלי פשוט מרוסק. הסיפורים, המראות, הקשיים, המשפחות שבוכות ואני בוכה יחד איתם"
מערכת ice |  2
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
ב-11 הימים האחרונים כמו עשרות אמנים אחרים מכל התחומים, גם אייל גולן היה עסוק בניסיון לעודד את תושבי עוטף עזה שעברו זוועות איומות בטווח על הקיבוצים ביום שבת שעבר. אמש (שלישי) הוא סיפר על התחושות הקשות שלו בעקבות התקופה הקשה.
גולן כתב באינסטגרם שלו: "כבר שבוע שאני מסתובב בין ניחום אבלים, ביקור פצועים וחיזוק תושבי עוטף עזה והלב שלי פשוט מרוסק. הסיפורים, המראות, הקשיים, המשפחות שבוכות ואני בוכה יחד איתם".
 
עוד הוא כתב: "אבל בכל פעם כשאני מגיע לבקר את החיילים שלנו אני פשוט מתמלא מחדש, לראות ולחוות את האנרגיה שלהם, את הרעל בעיניים ואת הכוח שלהם זו פשוט תחושה שאי אפשר להסביר במילים. שרק תחזרו הביתה לשלום, בריאים ושלמים. עם ישראל חי".

לפני 4 ימים כתב משטח כינוס: "הגענו לחזק את החיילים שלנו, גדוד 52 בעוטף עזה, ראיתי גיבורים אמיתיים, מלאי מוטיבציה ואמונה שיוצאים להגן עלינו ובסוף אנחנו יצאנו מחוזקים! שבורא עולם ישמור עליכם וילווה דרככם, תחזרו לשלום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אייל גולן
    זיוה 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כמו כולם הולך מבקר את הפצועים ותורם בסתר למה לא מפרגנים לך בערוץ 12 ו 13 פשוט לא יפה אנחנו אוהבים אותך ולא יעזור כלום
    סגור
  • 1.
    אייל גולן כולך לב ענקי ...מרגש לראות איך אתה משמח את הח
    לב 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן האיש והאגדה עם לב זהב לשמח חיילים ברגעים אלו ...לגרום לחיוך אצל הפצועים ...אתה תותח ואין עליך
    סגור