ויראלי

אייל גולן מזועזע: "הדמעות לא מפסיקות לרדת, יום ארור"

הזמר כתב באינסטגרם: "צופה בכתבה והדמעות לא מפסיקות לרדת. לא יכול אפילו לדמיין מה האמא הגיבורה הזאת עוברת ומה עוד משפחות עוברות מאז אותו היום הארור, דפנה ואלה, מלאכיות קטנות שנחטפו בידי השטן, חייבים לעשות הכל, אבל הכל להחזיר את כולם הביתה. עכשיו. מעין תודה לך על הזכות שנתתי לי, אני איתך תמיד"
מערכת ice |  10
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
הכתבה של אדוה דדון בה ליוותה אמא שבנותיה נחטפו לעזה, כל הדרך אל הבית שלהן ממנו נלקחו כדי להביא ציוד לרגע שיחזרו, הצליחו לרגש רבים שצפו במהדורת חדשות 12, גם את אייל גולן שהעלה סטורי נוגע במיוחד.
גולן כתב: "צופה בכתבה והדמעות לא מפסיקות לרדת. לא יכול אפילו לדמיין מה האמא הגיבורה הזאת עוברת ומה עוד משפחות עוברות מאז אותו היום הארור, דפנה ואלה, מלאכיות קטנות שנחטפו בידי השטן, חייבים לעשות הכל, אבל הכל להחזיר את כולם הביתה. עכשיו. מעין תודה לך על הזכות שנתתי לי, אני איתך תמיד".
 
במקביל, על רקע המתיחות ברחבי ישראל, בצל מלחמת 'חרבות ברזל' הזמר אייל גולן וזוגתו דניאל גרינברג שוכרים שירותי אבטחה 24/7, כך על פי דיווח של כתב הרכילות והתרבות של ישראל היום, ערן סויסה.
סויסה הסביר: "ימי המלחמה והתקופה הקשה לא פוסחים על אף אחד ויש גם מי שלא לוקח סיכונים. הזמר, שמלווה במאבטח גם בהופעותיו, שכר שירותי אבטחה שישמרו עליו ועל משפחתו 24 שעות ביממה".

לאחר הקאמבק המתוקשר של השניים, גולן מתגורר כעת ברחובות יחד עם גרינברג וילדיהם המשותפים מיאל ורון, והמאבטח נמצא מחוץ לביתם בכל שעות היממה כדי למנוע כל מקרה שיכול לקרות ויסכן את חיי הארבעה.
ייתכן שאחת הסיבות הייתה השמועה שנפוצה לאחרונה סביב אלמונים שמסתובבים ברחבי הערים הגדולות בישראל ומצלמים בניינים או בתים, כדי לכאורה לאסוף מודיעין לקראת פעולת טרור פנים ישראלית. המשטרה כבר ביקשה להפריך את הטענות וטענה כי אין כל חשש כזה וכל התלונות עד כה נבדקו ולא הולידו דבר.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אייל גולן כתבה של אדווה דדון
    רויטל בן דוד 10/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין עליך אייל הלב הכי ענק שיש , הכתבה באמת ריגשה עד דמעות עד היום והשיר שלך התנגן ברקע עם הקול המהמםםם שלך שכל מיחה הייתה חה משמעות וכיאלו נתכתבו על גפנה ואלה בדיוק בע"ה נאחל להן ולכל החטופים יחזרו בריאים ושלמים ותשיר להן במיוחד את השיר הזה אוהבים אותך עם ישראל ח??
    סגור
  • 5.
    כולנו בוכים אבל גם תורמים מה אתה מרמת ?
    עם ישראל 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בטח לא ילד שנתגייס לקרבי וגם לא כסף
    סגור
  • 4.
    צביעות
    בני 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    זו כותרת שאמורה היתה להאמר על העוול הלשון המעטה, שנעשה לבנות בסביבתך. יפה נפש- אף פעם לא היית!
    סגור
  • 3.
    גולן, מה אתה בוכה, אז הלכו כמה הופעות, רזרבות יש? (ל"ת)
    סעדיה גאון& חסן השני 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 2.
    אתה מלך איל !!!
    בני 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הזמר הטוב ביקום בפערררר !!! לב ענק !!
    סגור
  • 1.
    חבל שלא חשבת מה הקטינות
    קשה לי איתך 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 16
    שלכאורה ניצלת והעברת מיד ליד - עברו. אתה יכול לגנות, אבל בעצם מה ההבדל בינך לבינם? אונס מבית ואונס ממחבל - רצח לנפש. פשוט הצביעות שלך קשה לי. תעשה חשבון נפש. לא יזיק. אולי תכה על חטא, אולי תעזור להם להשתקם, אולי תתנצל, לא שיעזור.
    סגור
  • כמה רשעות יש לך
    אזרח המום 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נערות בגיל 17 שמעריצות זמר ורודפות אותו פעם בשביל קשר היום בשביל סחיטת כסף ופירסום, הם מה שמטרידות אותך מספיק בשביל שתטנף אדם שנחקר בעניין מכל הכיוונים ויצא זכאי.
    סגור
  • אני יותר גרוע !!!
    בני 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מהחמאס !!!!!
    סגור
  • כול הכבוד
    איריס אלקיים 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וואוו שיר מרגש אין עליך ימלך זמר מספר1??
    סגור
  • חלאססס
    משה 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה ממש לא הזמן
    סגור