ויראלי

גרושתו של אייל גולן מרוסקת: "סובלת מהתקפי חרדה ומפחדת"

דניאל גרינברג במסר נוקב: "בזמן שמשפחות בוכות על שרצחו את האהובים שלהם בדם קר, מתעסקים בפוליטיקה. בזמן משפחות בוכות על האהובים שלהם שנמצאים אצל החיות האלה ורק השם יודע מה הם עוברים שם, מתעסקים בפוליטיקה. נמאס לי, נמאס! כאמא, אני לא רוצה לדעת מה ההורים האלה עוברים יום יום בידיעה שהם שם. ובחוסר וודאות"

מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
לא מעט ישראלים סובלים מתחושות קשות, שמתבטאות גם בירידה במצב הרוח ודכאונות תכופים בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל,' אחת מהן היא כוכבת הריאליטי דניאל גרינברג ששיתפה הבוקר (שני) סטורי עצבני מאוד שיוצא נגד ראשי המדינה.
גרינברג הסבירה: "אני מאוד מקווה שבזמן הכניסה הקרקעית 'המדוברת כבר שבועיים' יהיה מספיק כוח לחימה שיגן גם על התושבים בבתים, הרי אם הם ירצו מלחמה, ערביי ישראל יקומו עלינו ומי ישלם את הדין? ראינו מה קרה ב-7.10. אם הם ירצו לפגוע בנו זה יהיה גני ילדים, בתי ספר, בתי כנסת ובתי חולים. מי שומר על המוסדות האלה?".

היא גם שיתפה על חוסר הרצון להחזיר את ילדיה לגנים: "הגנים של מיאל ורון חזרו לעבוד ואין סיכוי שאני אשלח אותם למסגרות! הטילים הפכו להיות 'בדיחה', אנחנו מקשיבים להנחיות של פיקוד העורף ונשמרים. אבל מי ישמור על כל תושב במדינה מחדירת מחבלים או תושבים זרים שיקומו עלינו בתוך המדינה? לא יודעת בקיצור, אני אישית סובלת כבר שבועיים מהתקפי חרדה מזעזעים שבאים בלילה וביום, האנרגיה ומצב הרוח לא מצליחים להתרומם. אני מודה, אני מפחדת ולא יודעת למה לצפות. אני משתגעת!".
על התנהלות הממשלה: "בזמן שמשפחות בוכות על שרצחו את האהובים שלהם בדם קר, מתעסקים בפוליטיקה. בזמן משפחות בוכות על האהובים שלהם שנמצאים אצל החיות האלה ורק השם יודע מה הם עוברים שם, מתעסקים בפוליטיקה. נמאס לי, נמאס! כאמא, אני לא רוצה לדעת מה ההורים האלה עוברים יום יום בידיעה שהם שם. ובחוסר וודאות. איזה סיוטים. איך מטפלים בילדים שם, מה עושים לנשים שם? אלוהים ישמור. אני מאוד מקווה שהם ישלמו את הדין על כל ה-1,400 נרצחים (כרגע) ושאר האנשים שלא זוהו ולא נמצאו. וכל ה-220 חטופים. השם יקום דמם, אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה