ויראלי

גרושתו של אייל גולן מתגייסת: זה הצעד האמיץ שעשתה

דניאל גרינברג מנסה לעזור לאמהות במצב הקשה: "הכנתי סרטון קצר לאמהות ששוקלות האם ואיך לתווך לעולם של הילדים שלהם את הסיטואציה ולענות להם על השאלות כמו למה אנחנו רצים למקלטים,למה נשמעת אזעקה... מה הסכנות ואיך אנחנו בטוחים ומוגנים. וכמובן להרגיע אותם בכך שכולנו יחד"
מערכת ice | 
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם @daniel_greenbergg)
אחרי שנתקעה מחוץ לישראל בימי הלחימה הראשונים, דניאל גרינברג חזרה לביתה והתאחדה עם ילדיה וגם הם הספיקו לחוות את רעש האזעקות הנורא בדרך לממ"ד. בפוסט לאינסטגרם שלה היא שיתפה בתחושותיה הקשות.
גרינברג כתבה: "אז האמת שאני לא מוצאת את עצמי בכל המצב הזה, החוסר וודאות, הלחץ ... התסכול על מה שהעם שלי עובר .. על מה שהילדים שלנו חווים ושלא נדבר על הילדים שבעוטף עזה שחיים את המציאות הבלתי נתפסת הזאת".

עוד המשיכה: "הכאב הבלתי ניתן לתיאור של אותן המשפחות שאיבדו את יקיריהם והמחשבות על מה השבויים שלנו עוברים ברגעים אלה . אז נכון, המצב לא פשוט ומלא בחרדות ולחץ שהילדים שלנו חווים גם לא מעט דרכינו. חשוב לזכור שאנחנו העוגן והשמירה שלהם, אנחנו הביטחון שלהם במצב הזה וחשוב להסביר להם בדרכינו על מה שקורה כדי להרגיע אותם".
לסיום הסבירה: "אז הכנתי סרטון קצר לאמהות ששוקלות האם ואיך לתווך לעולם של הילדים שלהם את הסיטואציה ולענות להם על השאלות כמו למה אנחנו רצים למקלטים,למה נשמעת אזעקה... מה הסכנות ואיך אנחנו בטוחים ומוגנים. וכמובן להרגיע אותם בכך שכולנו יחד . תהיו חזקות מלכות שלי, עבור עצמנו ועבור המלאכים שלנו ושבעזרת השם נעבור את הסיוט הזה במהרה בריאים ושלמים אמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה