ויראלי

נפתלי בנט בראיון נוקב: "אין הבדל בין מחבלי חמאס לתושבי עזה"

ראש הממשלה לשעבר התראיין לתוכניתו של פירס מורגן והתייחס לטבח שביצעו מחבלי חמאס בדרום ולתקיפות הישראליות בעזה, לשקרי חמאס וגם על ההבדל בין מחבלי חמאס לתושבי עזה
מערכת ice |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המלחמה המתנהלת בשלושת השבועות האחרונים ברצועת עזה לא נעלמה מעיניה של התקשורת העולמית שממשיכה לסקר את המתרחש בשטח מדינת ישראל. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שהתראיין כבר בימים האחרונים לתקשורת הזרה, דיבר בתוכניתו הפופולרית של פירס מורגן והתייחס לתקיפות הישראליות בעזה וגם לשקרים שהפיץ ארגון הטרור חמאס.
"ישראל וצה"ל תמיד מכוונים אל מחבלי חמאס" ענה בנט לשאלה האם באמת יודעים כמה מחבלים נהרגו עד כה מ-7,000 איש בעזה, והוסיף: "לפעמים מחבלי חמאס משתמשים באזרחים כמגן אנושי, אבל לא הייתי סומך על ההצהרות שלהם, כפי שכבר ראינו לפני מספר ימים, אז זה היה הג'יהאד האיסלאמי ששיגר רקטה על בית חולים בעזה, בזמן שחמאס טען שזו ישראל, כל העולם הדהד את זה במשך יום שלם, עד שהתברר שמדובר בשקר מוחלט, הם קבוצה של אנסים ורוצחים, איך תוכל לסמוך עליהם"
על השאלה מה תהיה תגובה מידתית ענה בנט: "זה לא קשור למידתיות, מדובר במניעת מה שיקרה וזה שיש לנו מדינת דעאש על הגבול שלנו, אנשים שיאנסו, ירצחו, יבתרו גופות, יהרגו תינוקות מטווח אפס. ככה שזה לא קשור למה שקרה, זה לגבי העתיד, כיצד נשמור על ישראל? ולזה יש רק דרך אחת- השמדת חמאס. צה"ל מתמקד מאד לא לגרום למקרי מוות מיותרים. לכן יצאנו מגדרנו לפי החוק הבינלאומי ואפשרנו ליותר מ-800,000 עזתים להתפנות מאזור הסכנה, כך שזירת הקרב תהיה רק בצפון עזה ואנחנו עושים הכל כדי להקטין את מספר האזרחים שייפגעו.

"לישראל אין מדיניות לספק דיור ואיכות חיים למדינת אויב, לא זכור לי שאמריקה או בריטניה שאלו שאלה כזו על יפן או גרמניה בזמן מלחמת העולם השנייה, המטרה שלנו היא למזער פגיעה בחפים מפשע ולחסל את דעאש-חמאס". העובדה שאלפי אזרחים ומחבלי חמאס נכנסו לשטח ישראל ואנסו ורצחו ישראלים, יש לכך השלכות למה שהם יביאו על עצמם. אני חייב לציין שהיו גם הרבה אזרחים עזתים שנכנסו לישראל ועשו דברים מחרידים, יש לנו עדויות שאזרחים אומרים שהם רוצים לרצוח ולאנוס אזרחיות ישראליות, להגיד שיש הבדל בין תושבי עזה למחבלי חמאס היא שקר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פירס מורגן הוא כזה טמבל
    אנני 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כהה חושים, באנגלית בריטית מלוקקת.
    סגור
  • 1.
    בנט למה לא אמרתה את זה כשהייתה רה"מ (ל"ת)
    אד 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור