ויראלי

עומר אדם חוגג יום הולדת 30 עצוב: "לילות של בכי"

יעל שלביה כתבה ברכה מיוחדת לזמר: ״אהוב שלי זהו הגעת לגיל 30 נכון היינו אמורים להיות עכשיו בפריז, ולחגוג במקום האהוב עלינו, אבל המציאות קצת אחרת. והאמת שהדבר הכי חשוב זה שאתה פה לצידי בריא ושלם. מה7 לאוקטובר החרדה והפחד תקפו אותי לילות של בכי בלי שינה ואתה תמיד פה מחבק ומרגיע אותי עד שאני נרדמת"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך חדשות 13)
בזמן שהוא ממשיך להופיע במוצבי צה"ל ולשמח חיילים, כאשר אמש (שבת) אף הפתיעו אותו בבסיס אליו הגיע עם שירת 'היום יום הולדת' ועוגה לכבודו, זוגתו יעל שלביה מברכת את עומר אדם לכבוד יום הולדתו ה-30 שמתקיים היום.
שלביה כתבה: ״אהוב שלי זהו הגעת לגיל 30 נכון היינו אמורים להיות עכשיו בפריז, ולחגוג במקום האהוב עלינו, אבל המציאות קצת אחרת. והאמת שהדבר הכי חשוב זה שאתה פה לצידי בריא ושלם. מה7 לאוקטובר החרדה והפחד תקפו אותי לילות של בכי בלי שינה ואתה תמיד פה מחבק ומרגיע אותי עד שאני נרדמת וכל בוקר מעיר אותי ומזכיר לי שזה הזמן לתת מעצמי ולעשות כמה שיותר למען האחר".

עוד כתבה: "24/7 של נתינה מהבוקר עד הלילה. קם ישר לחמ״ל ומשם ממשיך לחיילים, לפצועים ולמשפחות שכולות. רואה ושומע דברים שלא כל אחד יכול להכיל ובאותה נשימה עסוק בלשמח את אותם אנשים, לשיר להם והעיקר להעלות להם חיוך על הפנים. לראות אותך מהצד ולבכות מהתרגשות ושתדע שאני גאה בך, בנשמה שאתה. אוהבת אותך ותמיד פה לצידך".
לסיום בירכה: "אז תודה שאתה שלי. אני מאחלת לעצמי כל בוקר להתעורר לצידך ולראות אותך מניח תפילין חולמת כל שישי להדליק נרות ולהביא לך נשיקה במצח לגדול איתך ביחד שני ילדים בלי פחד. מתפללת שרק תהיה בריא ומאושר ותגשים כל חלום בעזרת ה׳
אני רוצה שתדע שאני תמיד שלך, מהיום שנפגשנו ועד הנצח, בעזרת ה׳ שנדע ימים טובים יותר מאושרים יותר, יום הולדת שמח עומר שלי אני אוהבת אותך ♥️״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה