ויראלי

אילה חסון בהתבטאות קשה: "צריך להזיז אותו הצידה"

בראיון ל'שומר סף' עם גדי טאוב ברדיו גלי ישראל, המגישה דרשה לסגור עניין מול המסיתים דווקא בימים אלה שהמדינה נלחמת על קיומה: "בעת הזו, כל מי שתשמעו מדבר נגד מדינת ישראל - אותו צריך להזיז הצידה"
מערכת ice |  9
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
כמעט בכל יום, משפחה וחברים מקבלים הודעות לגבי מצבם של יקיריהם אשר נעדרו או נחטפו על ידי חיילי חמאס, או חלילה נרצחו על ידם. לעיתים יש גם בשורות טובות, כפי שקיבלה מגישת כאן 11 אילה חסון שנודע לה שחבר קרוב שלה שרד את התופת ביישוב עוטף עזה בו הוא גר.
אמש (ראשון) בראיון ל'שומר סף' עם גדי טאוב ברדיו גלי ישראל, היא דרשה לסגור עניין מול המסיתים דווקא בימים אלה שהמדינה נלחמת על קיומה: "בעת הזו, כל מי שתשמעו מדבר נגד מדינת ישראל - אותו צריך להזיז הצידה".
 
עוד היא טענה בראיון לטאוב: "זה גם לא הזמן לפוליטיקה. מי שלא הבין את הסיטואציה - שישפיל את המבט עכשיו, קצת צניעות למי שהוליך אותנו שולל. רוב העם הזה הוא עם אדיר ונפלא".
כזכור, בשישי המגישה כתבה בטוויטר שלה כי: "לפני הצהריים בדרכי לעבודה לקראת הירידה לאיילון אזעקה, על צג הטלפון שלי שיחה נכנסת ממכר באור הנר שמאז ששלח לי לפני שבוע בשבת בבוקר ווטסאפים על מה שמתחולל באיזור(ששלחתי מיד לצבא) לא שמעתי ממנו. הקלה עצומה וגם בשורה טובה סיפר לי על הבר מצווה שארגנו בצפון. עם ישראל חי".

כזכור, חסון כעסה השבוע אחרי שהפרסום של עמית סגל על בעל פיצריה בחווארה שמשתמש בתמונתה של ניצולת השואה שחטופה בעזה כדי לפרסם בפייסבוק את הפיצריה, תוך שהפוסט מקבל מאות לייקים ותגובות לועגות, הביא לכך שצה"ל הרס לחלוטין את בית העסק במהלך הלילה, חסון התייחסה לסיפור המרתק.
חסון כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בהתחלה התגאו בחטיפה של קשישה מביתה, בפיצרייה בחווארה חשבו שזו פרסומת משעשעת לפיצה שלהם. אז בצה״ל הרסו את הפיצרייה עם דחפור".
 
יחד עם זאת, היא נשאלה האם היא תשדר היום (שישי) בכאן 11 במשדר המיוחד לסיקור המלחמה וענתה: "כמו שצריך! מחר בשבת בין 17:00 ל-20:00, היום לא. בימות השבוע 18:00 עד 20:00".
שופל ענק נשלח לשטח כדי להוריד את הפיצרייה המסיתה, כאשר יש אחת בסילוואד שיצאה בקמפיין דומה למשלוחים שלה וגם היא עשויה להיהרס על ידי צה"ל שמשיב את ההרתעה באמצעות הצעדים הענישתיים החריפים.
למרבה ההפתעה, בעל הפיצרייה שנעצר טען כי: "אנחנו מצטערים על התמונה שעלתה, התמונה כמובן לא עלתה על דעתנו, אנחנו נגד פגיעה באנשים ונשים ורק רוצים להתפרנס בכבוד ולחיות בשלום עם כולם. אנחנו מאוד מצטערים בפני בני המשפחה שנפגעה ושאר המשפחות שנפגעו".
כזכור, ראש מועצת שומרון יוסי דגן פנה לאלוף פיקוד מרכז ולמח"ט שומרון בדרישה להרוס באופן מיידי את מבנה הפיצה של המחבל הנאצי החלאה מכפר המרצחים חווארה. לדבריו, מדובר במעשה מזעזע. פיצריה בחווארה העלתה לפייסבוק פרסומת לפיצה בה נראית ניצולת השואה השבויה בעזה, אוכלת מהפיצה, לפוסט מאות לייקים ותגובות לועגות של ערבים מיו"ש. כך פרסם בדף הטלגרם שלו העיתונאי עמית סגל. 
 
ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פנה באופן דחוף לאלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס, ומח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו בדרישה: "להרוס באופן מיידי את הפיצריה של הנאצי החלאה בחווארה". עוד הבהיר דגן: "מדובר במחבל שזרק אבן ופצע תושב יצהר ופצע אותו קשה.
לדבריו: "מי שמפרסם פוסט שלועג לניצולת שואה ששבוייה במקום הקשה ביותר הוא לא אנושי, הוא נאצי וחלאה מהסוג הגרוע ביותר. מדינת ישראל צריכה לשמור על זקיפות הקומה שלה ולהרוס באופן מיידי את המקום שמעודד פגיעה באופן המזוויע ביותר באזרחי מדינת ישראל. זה מינימום של שמירה על הכבוד הלאומי" מוסיף דגן.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אישה עלובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוני 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גסה ודוחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • 7.
    את בזויה
    @@@@@@@@@ 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואותך צריך להעיף והזיז לכל צד הכי רחוק שיש בגורל הארץ,מסיתה,סכסכנית,תקועה לנו על המסך עשרות שנים,תניחי מפתחות ותתפטרי,נראה אותך??????????????????
    סגור
  • 6.
    ראש הממשלה בעצמו עושה פוליטיקה מול גלנט. גם אותו להזיז?
    פיטבול 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    או שאילה חסון חושבת שיש להזיז את כולם מלבד את ביבי נתניהו? עצוב לראות מה נהיה מהזומביבים. מאשימים את כולם. רוצים להדיח את כולם. שונאים את כולם. אבל שומרים רק על מי שהיה אחראי על כל המערכת ב-16 שנים האחרונות
    סגור
  • 5.
    אין על איילה חסון
    mirie 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    היא היחידה ששווה לצפות בה בערוץ 11 . עיניינית , נטולת פוזה ושולטת בשיח ביד רמה. ככה נראית עיתונאית במיטבה.
    סגור
  • 4.
    מה עושה את ההתבטאות הזו "קשה"?
    דוגרי 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היום כל דבר אמת נעשה בעייתי. יש שקרים שאותם צריך לדקלם וזהו.
    סגור
  • 3.
    מסית
    אבי 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עושים למסיתים יועצים של משפחת נתניהו
    סגור
  • 2.
    להזיז את הביביסטית הבזויה ממציאת שקרים על בנט אשכנזי
    ztc 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    3 11
    וכ' אבל אף מילה על השקרן הנוכל העקרב העוקץ המסית המפלג הפחדן ומכונת הרעל שבנה ואת חלק ממנה. בושה! בושה! בושה!
    סגור
  • שוב בושה?
    אלון 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מבין שלמחאה חלק לא קטן בסיוט שאנחנו עוברים?! עכשיו להסית? באמת שנמאס לי מאנשים כמוך שגם אחרי טרגדיה כזאת אתם נשארים מנותקים. חבל לא חטפו אותך במקום מישהו אחר.
    סגור
  • 1.
    המסיתים נגד המדינה: דו תלוץ ואהוד ברק.
    מיכה 10/2023/16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    המפסידים בבחירות, הם מובילי השנאה , המחאה וההסתה. הם יצרו מצב שכול אויב ינצל אותו לטובתו. מקומם בכלא.
    סגור