בארץ

זהות המחבל מחווארה נחשפת: זה הרוצח של האב והבן מאשדוד

המחבל נחשף על פי המקורות הפלסטיניים כאוסאמה בני פצ'ל. במקביל, הזרוע הצבאית של חמאס ביהודה ושומרון קיבלה עליה את האחריות באופן רשמי לפיגוע. בכרזה שפורסמה המשבחת את הפעולה נכתב: "הג'יהאד שלנו נמשך והפעולות שלנו לא ייפסקו".
מערכת ice |  1
חמאס (צילום עבד רחים קטיב פלאש 90)
יש פנים ויש שם. המחבל שביצע בשבוע שעבר את פיגוע הירי הרצחני בחווארה שבו נרצחו שני תושבי אשדוד, סיילאס-שי ניגרקר ובנו אביעד ניר, נחשף על פי המקורות הפלסטיניים כאוסאמה בני פצ'ל.
במקביל, הזרוע הצבאית של חמאס ביהודה ושומרון קיבלה עליה את האחריות באופן רשמי לפיגוע. בכרזה שפורסמה המשבחת את הפעולה נכתב: "הג'יהאד שלנו נמשך והפעולות שלנו לא ייפסקו".

במקביל, דובר חמאס חאזם קאסם הודיע בראיון לרדיו אל אקצא: "חמאס מעלה את רמת האתגר מול האויב הציוני, ואנחנו אומרים לו שכל האיומים שלו לא יעצרו את דרך ההתנגדות. ההתנגדות הפכה לנוכחת יותר ולחזקה יותר בפעולות שלה ובהישגים, כדי להסב הפסדים לישראל".
עוד הוא הוסיף וטען לגבי המשך הפיגועים: "ישראל נכשלת ותמיד לא מצליחה לעצור את ההתנגדות שפועלת מג’נין ועד חברון. גדודי אל-קסאם (הזרוע הצבאית של חמאס) נמצאים בלב הקרב בגדה המערבית, כפי שהיו תמיד, במאבק מתמשך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חובה לסלק מהחיים לפחות שלושה בכירי חמאס בעזה (ל"ת)
    דוד 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור