בארץ

במערכת הפוליטית גינו את הפיגוע בחווארה: "נבוא עם הרוצח בחשבון"

רבים מהפוליטיקאים הגיבו הערב על הפיגוע הקשה שאירע אחה"צ בחווארה כאשר אב ובנו מאשדוד שהגיעו למקום על מנת לשטוף את רכבם נרצחו במקום על ידי מחבל שעדיין לא נתפס
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)

רבים במערכת הפוליטית הגיבו הערב על הפיגוע הקשה שאירע במהלך השבת סמוך לכפר הפלסטיני חווארה במהלכו נרצחו אב ובנו מאשדוד שהגיעו למקום לשטוף את רכבם ונרצחו על ידי מחבל שעדיין לא נתפס מטווח קרוב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר תנחומיו למשפחת הנרצחים: "אני שולח תנחומים למשפחת שני הנרצחים, אב ובנו, שחייהם נגדעו בצורה כל כך אכזרית ונפשעת במהלך השבת.

כוחות הביטחון פועלים במשנה מרץ כדי להשיג את המרצח ולבוא איתו חשבון, בדיוק כפי שעשינו עם כל המרצחים עד כה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר בעקבות הרצח: "בצער רב קיבלתי את הידיעה על אב ובנו הי"ד שנרצחו באכזריות על ידי מחבלים צמאי דם יהודי. ברגעים הקשים האלו הלב על המשפחה. מחבק ושולח להם את תנחומיי מעומק ליבי. סומך על כוחות הביטחון שברגעים אלו רודפים אחר המחבל המתועב -  שיגיעו אליו וימצו איתו את הדין"

חבר כנסת חילי טרופר הוסיף: "הלב כואב עם הידיעה על רציחתם של אב ובנו בחווארה. ליבי עם משפחותיהם בשעה הקשה הזו. סומך ובטוח כי כוחות הביטחון יעשו הכל כדי להביא לתפיסת המחבל המתועב. יהיה זכרם ברוך".

יו"ר ועדת ביטחון וחוץ ח"כ יולי אדלשטיין מסרבשורה קשה וכואבת במהלך השבת. מחבל פחדן ומוג לב זיהה כי מדובר ביהודים וירה למוות באב ובנו.

אינני מקבל את האשמת הקורבן ולא אתן לה יד. השיח לפיו ליהודים אסור להסתובב בשטח ריבוני של מדינת ישראל הוא פסול מיסודו ומסוכן.
חופש התנועה והביטחון האישי יהיו גם בתל אביב, גם בירושלים וגם ביהודה ושומרון.
אני בוטח בכוחות הביטחון שלנו כי ישימו את ידן על המחבל ומשתפי הפעולה באשר הם.

ח"כ שרון ניר אמרה: "שבת קשה ועצובה בה נרצחו בחווארה בדם קר אב ובנו. אני משתתפת בצערה של המשפחה ומחזקת אותם, עם ישראל לצידכם בשעה קשה זו. 

סומכת על מערכת הביטחון וחיילי צה״ל שיגיעו למחבל ולסייענים הנתעבים וימצו עימם את הדין - יש להילחם בגל הטרור ביד קשה ובאופן בלתי מתפשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה