ויראלי

השרה רגב הותקפה על ידי משפחות הפצועים בשיבא

ביקורי שרי הממשלה אצל הפצועים מייצרים אווירה מתוחה, במספר מקרים נרשמים עימותים מילוליים ובפעם הראשונה, עימותים פיזיים בין צוות השרה רגב למשפחות הפצועים 
מערכת ice |  2
מירי רגב (צילום אתר הכנסת)
שרת התחבורה מירי רגב הגיעה לבית החולים שיבא שבתל השומר על מנת לבקר פצועים והותקפה על ידי קרובי משפחה של אחד מהפצועים. בני המשפחה זיהו אותה והתעמתו איתה. אחד מהם אף ניסה להתקרב לרכבה של השרה והחליט להשליך עליה כוס קפה. הכוס שהושלכה פגעה גם באחד מהעוזרים של השרה.
 
אתמול (רביעי) נרשם עימות נוסף בין משפחות הפצועים לבין השר ניר ברקת והשרה עידית סילמן. משפחות הפצועים פנו לשר ברקת והטיחו בו: "יש פה אסון בקנה מידה של שואה. מה שעניין אתכם זה איך למנות את החבר של אמסלם במקום מישאל ועקנין."
אישה שזיהתה את השרה סילמן אמרה לה: "אתם אחראים, תלכו הביתה. אתם מפריעים לעם הזה למצוא את הדרך להתקדם, אתם מפריעים שם, אתם מסוכנים."
יומה השישי של מלחמת חרבות ברזל (חמישי) נפתח עם היוודע הבשורה הכואבת על 1,300 נרצחים ונופלים לפחות בגזרה הישראלית. כ-3,400 בני אדם נוספים נפצעו. תמונת השבויים שנחטפו לשטח רצועת עזה מאז פרוץ המתקפה טרם התבהרה, והליך זיהוי הגופות עדיין נמשך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יצאת מהתחת של שרה?
    אזרח דרומי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי שלום לך גברת מירי סיבוני. סוף סוף יצאת מהתחת של שרה? מצאת שם מיסתור מהבושה והאסון שאת וחבריך בממשלה הביאו לעם ישראל.
    סגור
  • 1.
    ההסתה עבדה
    אורח 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ערוצי הרשע עבדו קשה להשניא את מירי רגב. נראה שזה עובד לא רע.
    סגור