ויראלי

אביבית בר זוהר קוראת לטבח: "רוצה לראות נהרות דם"

בר זוהר כתבה באינסטגרם שלה: "להחריב את עזה עד עפר ... לא בניינים !!!!! מחבלים !!!!כללי המשחק הופרו ממזמן !! די להומניות בפני כל העולם ..... אני רוצה לראות את עזה עם נהרות של דם ... בוייז !?? אין עזה יותר !!!! ככה אני רוצה שהצבא שלנו והממשלה שלנו תתנהג !!! די לרחמים !!!!"
מערכת ice |  5
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ yes tv)
אביבית בר זוהר ממשיכה להציג קו תקיף מאוד נגד חמאס וארגוני הטרור בעזה ודורשת שצה"ל והממשלה יתקפו ללא רחמים וינקמו על כל אחד מ-700 הנרצחים לפחות בצד הישראלי ב'חרבות ברזל'.
בר זוהר כתבה באינסטגרם שלה: "להחריב את עזה עד עפר ... לא בניינים !!!!! מחבלים !!!!כללי המשחק הופרו ממזמן !! די להומניות בפני כל העולם ..... אני רוצה לראות את עזה עם נהרות של דם ... בוייז !?? אין עזה יותר !!!! ככה אני רוצה שהצבא שלנו והממשלה שלנו תתנהג !!! די לרחמים !!!!".

רק אמש אמרה: "אני צועקת לכל העולם תתעוררו !!! עכשיו החמאס בישראל אבל זה יכול לקרות גם לכם ... הם התקיפו אותנו בשעות הבוקר המוקדמות ... באויר , בים , וביבשה ... אלפי טרוריסטים נכנסו לגבולות ישראל במטרה אחת : לרצוח אותנו ולרקוד על דמינו !!! הם רצחו משפחות שלמות בעודן ישנות במיטה , הם רדפו אחרי מאות אנשים שרקדו במסיבה, רצחו אותם והתעללו בהם ...".
עוד הוסיפה: "הם נכנסו לשטח צבאי ובזזו את החיילים שלנו ורקדו על דמם וראשם ... הם חטפו למעלה מ150 ילדים , נשים , וחיילים בשמחה אדירה ובתצוגה עולמית לעולם ... אז אני שואלת אותכם !?? האם הם נחשבים בני אדם !?? או חיות אדם תחליטו אתם !??? מי הטוב !?? ומי הרע בסיפור !?? הגיע הזמן שתגידו את האמת ואפילו תצעקו אותה!!! די להפיץ סרטונים שקרים בעולם ... האמת נמצאת פה מול העיניים שלכם ... תתמודדו איתה !!! אנחנו בהתמודדות והישרדות יומיומית תתעוררו !!!!!".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אבל היא צודקת
    רמת אביב 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל היא צודקת
    סגור
  • 4.
    מסכים לחלוטין זה מה שרק צריך לעשות (ל"ת)
    שום אפשרות אחרת 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    כונו רוצים שישטחו את עזה ולבנון לא מעניין אותנו אזרחים (ל"ת)
    אד 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מכיר אותה מרחובות מגאוניי החתול במגפיים (ל"ת)
    זאב רמיאל 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אביבית בר זוהר
    רונה 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודקת...להחריב אותה שימותו שם בין ההריסות..מספיק להיות רחמנים
    סגור