טלוויזיה

שי אביבי מגיב לראשונה לפרידה ומודה: "אני מאוד לחוץ"

השחקן והקומיקאי שי אביבי התארח הבוקר אצל גאולה אבן סער והתייחס לראשונה לפרידה מבת זוגו מיכל ליבדינסקי, "הכוונה היא להיפגש מחדש, מפחיד מאוד ומרגש"
מערכת ice |  1
מיכל ליבדינסקי ושי אביבי (צילום יוטיוב/ שי אביבי ומיכל ליבדינסקי - באושר ועושר)
שי אביבי בתגובה ראשונה לפרידה מאשתו מיכל ליבדינסקי, אחרי הבשורה המפתיעה בה יצאה כשפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כי הם יוצאים להפסקה בפעם השנייה.
הבוקר התארח אביבי בתוכנית "העולם הבוקר" עם גאולה אבן-סער ברשת 13, התייחס למהלך המפתיע ואמר, "יש אנשים שנוסעים בעולם ואנחנו לקחנו פה הרפתקאה, הפסקה, שנת שמיטה, שנת שבתון לרענן את הקרקע. אני מחייך אבל מאוד לחוץ. 25 שנים יחד. חלק מהזוגיות שלנו והנוסח שלה, עם כל הפחד והכאב, זה לקחת הפסקה. הכוונה היא להיפגש מחדש. זה קיצוני, מפחיד מאוד ומרגש מאוד את שנינו, זה לא ידוע".
נזכיר כי ליבדינסקי יצאה בפוסט ארוך ומפורט בו הודיעה על ההחלטה המשותפת לצאת להפסקה זוגית. "אנחנו יוצאים להפסקה", כתבה והסבירה, "זאת אומרת שאנחנו גרים בבתים נפרדים, לא יודעים מתי נחזור, לוקחים בחשבון שיש אפשרות שלא נחזור, אבל יוצאים להפסקה עם כוונה להיפגש מחדש. 
"גם לפני עשור עשינו את זה. לקחנו הפסקה שלימדה אותנו המון, הצמיחה לכל אחד ואחת מאיתנו את עמוד השדרה העצמי שמתמוסס קצת במכבש החיים הזוגי, ואחריה חזרנו זה לזו וזו לזה מחוזקים יותר. והנה זה קורה שוב.
"השנה אנחנו סוגרים עשרים שנות נישואים ועשרים וחמש שנים יחד. המסע הזוגי אל עומקי האהבה הוא מסע של עבודה יומיומית בכל האגפים. בתקשורת, ברגשות, במיניות. לעצור את העבודה הזוגית זה רגע לנוח מכל מה שאנחנו מחזיקים, ולחזור לעצמנו. 
"ההפסקה הזאת היא סוג של הימור: הכל או כלום. או שנפסיד את המבנה היקר של היחד שבנינו, או שניפגש מחדש אחרת. עוד יותר ביחד, נקיים ממטענים, שלמים יותר, משלבים ידיים לקראת השליש האחרון של החיים.  יש רצון וכוונה לגמור את הגילגול הזה יחד. ויש גם ראיה מפוקחת שאולי זה לא יקרה. ימים יגידו.
"כרגע עמוק בתוך אוקיאנוס של הלא נודע, הרחק מעבר לאזור הנוחות זה מרגיש כמו עוד גילגול חיים. פתאום קלטתי שרוב חיי כמעט אני חיה ביחד, ושאני לא ממש יודעת איך זה לחיות 'לא ביחד'. זה מפחיד, זה עצוב, זה מדהים, זה כיף, זה מכווץ, זה מרחיב, זה פותח – מה שבטוח זה מלא חיים. הכל מאוד מאוד ער".
כמו כן ציינה השחקנית כי הם ממשיכים לעבוד יחד על הבמה ולהופיע עם המופע המשותף שלהם, "באושר ועושר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה קורה איתכם , כבר לא מצחיקים מספיק ? (ל"ת)
    אפי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור