ויראלי

גל גדות ממשיכה במאמצי ההסברה: "תתרמו אם אתם יכולים"

השחקנית ההוליוודית שבמבצעים קודמים שמרה על שתיקה, עובדת על ההסברה הישראלית ושיתפה את 109 מיליון עוקביה בפוסט באינסטגרם בו קראה להגיע לתרום לקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית
מערכת ice | 
גל גדות במאמצי ההסברה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)

זה שנים שיש לא מעט ביקורות על גל גדות, עקב חוסר התמיכה שלה במדינת ישראל במהלך המבצע ברצועת עזה. אולם הפעם בעקבות מתקפת הטרור האיומה שאירעה בישובי העוטף וגבתה את חייהם של יותר מ-700 בני אדם, ממשיכה הכוכבת ההוליוודית במסע ההסברה הישראלי ופרסמה פוסט ל-109 מיליון עוקביה בו קראה להגיע ולתרום למען תושבי הדרום שאיבדו את יקיריהם.

"כל מי שיכול ורוצה לתרום, החיים של האנשים האלה השתנו לנצח אתמול. הם איבדו כל כך הרבה וזקוקים לעזרה. תתרמו אם אתם יכולים" כתבה אמש בחשבון האינסטגרם שלה מטעם הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית. בנוסף לכך הוסיפה גדות גם מספר סרטונים המראים חלק מהזוועות שאירעו בישובי גבול עזה.

 

גם ביום שבת פרסמה גדות פוסט למען ישראל בו כתבה: "מאות ישראלים נרצחו ועשרות נשים וילדים מוחזקים בשבי על ידי חמאס בעזה, החל משעות הבוקר נורו יותר מ-3,000 טילים על ישראל, הם מחזיקים בבני ערובה בתוך הבתים שלהם, כואב לי הלב ואני מתפללת בשביל כל אלה שסובלים". בנוסף פרסמה גדות סטורי, בו כתבה כי היא עומדת לצד ישראל וגם אתם צריכים. העולם לא יכול לשבת מנגד כשמעשי טרור נוראיים אלה מתרחשים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה