ויראלי

בר רפאלי למען ישראל: "המדינה שלי תחת מתקפה אכזרית"

הדוגמנית הישראלית התראיינה לעיתון ה"בילד" הגרמני וסיפרה על המצב העצוב בארץ: "כאמא לשלושה ילדים, אני בכלל לא יכולה לתאר כיצד מרגישים הורים שלא יודעים אם הילד הנעדר שלהם נרצח או נמצא בידי ארגוני טרור"
מערכת ice |  1
בר רפאלי (צילום פייסבוק/ בר רפאלי)

המצב הקשה והמורכב במדינה, מאלץ לא מעט סלבס להוות את ההסברה של המדינה ברחבי העולם. אחת מהם היא הדוגמנית בר רפאלי, המוכרת בעולם לא מעט בעיקר בשל העבודה שלה. היא התראיינה אתמול לשער גדול בעיתון הבילד הגרמני, לעיתונאית אנטוניה ימין שמשמת בנוסף ככתבת חדשות 12 באירופה וסיפרה על המצב המורכב והקשה שעובר בארץ.

"כאמא לשלושה ילדים, אני בכלל לא יכולה לתאר כיצד מרגישים הורים שלא יודעים אם הילד הנעדר שלהם נרצח או מוחזק בידי ארגוני טרור" טענה רפאלי והמשיכה: "הלב שלי שבור, ואני תמיד מול הטלוויזיה, שומעת על עוד ועוד נרצחים ופצועים. בימים הקשים הצפויים לישראל עת תנסה להשיב את בניה ובנותיה החטופים. הסולידריות הגרמנית והעולמית תהיה חשובה ומוערכת במיוחד".
 



כזכור בשעות הבוקר המוקדמות של שבת, אירעה מתקפת טרור בישובי גבול רצועת עזה שבעצם פתחה את מלחמה עזה הראשונה. במהלכה פרצו מאות ואולי אלף מחבלים את גדר הגבול ונכנסו לישובי עוטף עזה. מעל 700 נרצחים כבר נספרו ויותר מ-2,300 פצועים בנוסף לכך ארגוני הטרור דיווחו גם על יותר מ-150 חטופים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיסה בר רפאלי
    אלי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך את בר רפאלי שתלך לקיבנימט
    סגור