ויראלי

סתיו קצין שיתפה על החרם אותו עברה: "הטראומה הראשונה שלי"

סתיו קצין שיתפה בחרם אותו עברה בילדותה: בכיתה ג' ממש עשו עליי חרם, זו הייתה אחת הטראומות הראשונות בחיים שלי, הייתי מסתכלת על עצמי במראה ואומרת במה אני שונה?"
מערכת ice |  10
סתיו קצין (צילום מסך רשת 13, unsplash)

לא מעט פעמים שמענו בעונה האחרונה של האח הגדול את המילה "חרם". אחת הדיירות שלטענת האוהדים זכתה ליחס של חרם היא סתיו קצין, שהגיעה למקום השני בגמר הגדול. בראיון לישראל בידור שיתפה קצין על החרם אותו עברה בילדותה: "בכיתה ג' ממש עשו עליי חרם, זו הייתה אחת הטראומות הראשונות בחיים שלי. הייתי מסתכלת על עצמי במראה ואומרת במה אני שונה?"

סתיו הוסיפה: "אז אולי אני מכוערת, תמיד הייתי בצד והיה את החבורה, ולא הבנתי למה זה קורה, התחלתי לחפש למה, כי תמיד הבחורות היפות עם העיניים הכחולות והבלונדיניות עם הציצי הגדול, תמיד היו נדבקים אליהן כי הן היו יפות, ואני לא, תמיד חיפשתי אהבה".

על השאלה אם היה חרם בבית אמרה סתיו: "מה שהיה בבית היה, היום זה משהו אחר, אני לא בוכה כי זה כיף לקבל את כל הפרגון הזה, מאנשים שראו אותי באמת ולא שפטו". כזכור רק לפני מספר ימים החלה סתיו בצעד חדש וחתמה בסוכנות יולי המייצגת שמות גדולים בתעשייה. אין ספק כי זו רק תחילת דרכה של הברבי שכבשה אנשים רבים במדינה.

תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מי המטומטם שמעריץ אותה
    רוני 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבשה את כל המטומטמות מפלסטיק
    סגור
  • 6.
    לוני
    לוני 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כל כך שמחה בשביל סתיו שכל מה שעשו ל בבית היא השאירה מאחור ופניה להמשיך הלא , ישר כח ואת התהילה והכסף תעשי מעכשיו, ישר כח
    סגור
  • 5.
    כמה שאת דוחה ורעה
    איה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מכירה אישה יותר רעה מסתיו. הרוע של סתיו קצין כלפי כל הדיירים בבחת האח היה רוע מזוקק.
    סגור
  • 4.
    השם יעזור
    רחל 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יקירה, את לא בריאה נפשית. חייבת לשבת מול מקצוען. רק זה מה שיעזור לך ולילדיך .
    סגור
  • הוצאת דיבה
    ליני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוצפנית, לא מתביישת לכתוב שטויות כאלו את קנאית תתביישי לך. סתיו ברבי יכולה לתבוע אותך על הוצאת דיבה
    סגור
  • 3.
    ראבק בכיתה ג'. כנראה נשארה תקועה שם (ל"ת)
    אני 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    ועוד אייזה חרם!!
    לימור 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ראיתי שכותבים שלא היה חרם שסתיו עשתה חרם על כולם תרשו לי פפחחחיחיחי! מאאההה פתאום חרם?? צופי 26 ראו הכלל אז מה ראינו שם? דיירת שיושבת בסלון ומסלקים אותה סתאםם כי לא רוצים לשחק איתה ושולחים אותה לשחק לבד בארגז חול, מקללים אותה ואומרים לה בזכות התפילות שלהם היא תעלה במדרגות רק כי בא להם לקלל ולהשפיל כי מצאו שעיר לעזאזל לפרוק עליו את כל הלחצים, מחטטים לה בחפצים האישים בתוך התחתונים בזמן שכולם מחביאים, נכנסים בה באלימות מזעזעת רק כי עברה בחדר שינה וזורקים לה את החפצים האישיים לריצפה, לא נותנים לה להתקלח ועד שנכנסת פותחים לה את כל הברזים, גונבים לה את הפתי בר וזורקים לריצפה, לא משאירים לה פירור מהשוקולד שלה מהתקציב האישי שלה!, מסיתים עליה לחרם, לא מרשים שידברו איתה כי היא רק זבוב על הקיר, מחביאים לה סוכר ואומרים לה שבשבילה אין, בשבילה אין ביצה, אין פירכית, לימון או עוגיה.. אסור לה להיכנס למטבח להכין פנקייק פיצה או שקשוקה.. עושים עליה לינץ על פרוסת לחם!!!!! בזמן שהמקובלים בולסים אסאדו וסלמון! גונבים ומחביאים רק לעצמם, לא מרשים שדיירים יחבקו אותה, אסור לה להיות שוה בין שוים כמו המעשנים
    סגור
  • כל מילה בסלע
    ליני 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכימה. הבריונים לא מוכנים להודות בהתנהגות הבזויה שהיתה להם בבית האח הגדול כלפי סתיו. הם צריכים להודות בטעויות שלהם ובהתנהגות הרעה כלפי סתיו ולבקש מסתיו סליחה על כל מה שעשו לה.
    סגור
  • מסכנה לימור האובססיבית לסתיו
    איב 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין רעה יותר מסתיו.
    סגור
  • 1.
    גם באח הגדול לא עשו לה חיים קלים (ל"ת)
    אולגה 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור