ויראלי

אופירה אסייג מתפוצצת: "מה שאתם עושים עכשיו זה בושה"

בחשבון הת'רדס שלה כתבה אסייג: "יהורם גאון יצא להגנתו של שר הביטחון יואב גלנט: מפגינים קטין את נאומו בפסטיבל עין גב ויהורם לקח את המיקרופון ואמר למפגינים: מה שאתם עושים עכשיו זו בושה"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שבמהלך ערב לציון 50 שנה למלחמת יום הכיפורים,  נאומו של שר הביטחון יואב גלנט נקטע אמש (שני) על ידי קריאות "דמוקרטיה" מהקהל. הזמר יהורם גאון, שהשתתף באירוע, פרץ לבמה ואמר: "מה שאתם עושים עכשיו זו בושה!".
השנה אנו מציינים, 50 שנים למלחמת יום הכיפורים. הדבר צויין במסגרת טקסים וכנסים שנערכו בכל רחבי הארץ. אחד מן האירועים הללו היה במסגרת פסטיבל בקיבוץ עין גב הנמצא בסמוך לכינרת. גם המגישה אופירה אסייג התייחסה למה שקרה שם.

בחשבון הת'רדס שלה כתבה אסייג: "יהורם גאון יצא להגנתו של שר הביטחון יואב גלנט: מפגינים קטין את נאומו בפסטיבל עין גב ויהורם לקח את המיקרופון ואמר למפגינים: מה שאתם עושים עכשיו זו בושה".
 
כאמור, לאחר שנאומו של שר הביטחון נקטע עלה הזמר הוותיק ולבמה ואמר לקהל: "חברים, הערב הזה באנו לשאוב תעצומות נפש בין הימים ההם הנפלאים ובין הימים ההם של הביחד הנפלא, מה שאתם עושים עכשיו זאת בושה!".
 
שמו של האירוע היה "מוכרחים להמשיך לנגן" ובתחילת האירוע אמר גאון: "מלחמת יום הכיפורים הייתה אחת משעותינו הקשות, אך ללא ספק אחת משעותיה היפות של החברה הישראלית, אשר יצאה בכוח לכידותה מהמשבר הנורא ההוא".
במסגרת המופע, סופרו סיפורי התקופה בעזרת שירים עבריים ובהשתתפו זמרים כמו: שירי מימון, ירדנה ארזי, הראל סקעת, רמי קלינשטיין, אלה לי להב, משי קליינשטיין ואור עמרמי ברוקמן. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חלולה
    חגית 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קטנה וחלולה אישה רע
    סגור
  • 2.
    מאוסה
    עד 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר ממעניין למי ולמה האינטרס להעלות את אופירעעעעע שוב ושוב לתודעתנו ? הרי למעט שטויות וקשקושי לשון , מה יש בה? אז אולי דייייי !
    סגור
  • 1.
    גלנט
    סש 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפגינים לא יקרים . .רבים מאיתנו חייבים את חייהם ליואב גלנט וחבריו . רבים מאיתנו חושבים להפסיק ללכת להפגנות בגלל אנשים כמוכם . אנשים שאיבדו את הבלמים והופכים את המחאה ללא רלוונטית .
    סגור