ויראלי

ישי לוי נפרד בדמעות: "כמה אהבה הייתה לו, לא נתפס"

הזמר התקשה לעצור את הדמעות כשספד ליוסי שטרוזמן מנהל הפלקה המיתולוגי: "ישי לוי נפרד בדמעות: "אני מחויב לו. בהמשך למה שאמרו הבן והבת שלו, שעם כל האהבה שלו הוא היה קשוח, אז אני אגלה לכם סיפור קטן. כמה אהבה הייתה לו לישי לוי".
מערכת ice |  4
ישי לוי (צילום מרים אלסטר פלאש90)
אוהבי המוזיקה המזרחית בישראל חטפו אמש מכה קשה. יוסי שטורזמן, אביה של המגישה הצעירה, שלמור שטרוזמן מקשת 12, שהיה למנהל המיתולוגי של מועדון הפלקה, הלך לעולמו אחרי מאבק במחלה קשה, הלוויתו התקיימה היום (שני) ב-13:00 בבית העלמין קרית שאול.
מי שספד לו היה הזמר האהוב ישי לוי שהתקשה לעצור את הדמעות: "ישי לוי נפרד בדמעות: "אני מחויב לו. בהמשך למה שאמרו הבן והבת שלו, שעם כל האהבה שלו הוא היה קשוח, אז אני אגלה לכם סיפור קטן. כמה אהבה הייתה לו לישי לוי".

עוד הוסיף וסיפר: "בחלק השני של הקריירה שלי מריקוד רומנטי אמרתי לו 'שטרוזמן מה איתי? אני לא יכול להופיע בפלקה?', הוא אמר לי 'אתה על הראש שלי, מי אחראי עלייך?', אמרתי לו שאיריס, הוא התקשר אליה ואמר לה 'את אחראית עליו?" ענתה שכן, היא מנהלת שלי כבר 12 שנה והשאר היסטוריה".
לסיום סיכם הזמר והפנה אצבעות מאשימות: "כמה אהבה הייתה לאיש הזה, זה עוד לא נתפס, אני רוצה לבכות ואני לא יכול, תודה לכל החברים שבאו, לזמרים שבאו, חיים משה ורובי לוי ומי שלא בא הפסיד".
 
כזכור, בתו שלמור ספדה לו: "אבא שלי, האיש הכי קרוב אלי בעולם הלך אתמול לעולמו בדיוק באותו תאריך עברי בו נפרדנו מאמא לפני 6 שנים. תקראו לזה צירוף מקרים פסיכי אני קוראת לזה אהבת אמת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הזמר שהיה הכי טוב בעולם והיום אי אפשר
    מסר חשוב ביותר 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לישמוע אותו קול זוועה נישבע או מקלקל הכל שהוא שר סורי ישי.
    סגור
  • 3.
    שטרוזמן
    רונית 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלמור משתתפים בצער המשפחה,ומבינה את הצירוף,אחרי 6 שנים .גם אני איבדתי את הורי,שורדי שואה בדיוק באותו תאריך עברי בפער של שנתיים.שלא תדעו יותר צער.
    סגור
  • 2.
    שלא ייגמר לו הלילה...
    אייל 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוסי המותג שטרוזמן יהי זכרו ברוך אחד במינו...תנחומיי למשפחה
    סגור
  • 1.
    ברוך דין האמת
    דואג 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יהי זכרו ברוך
    סגור