ויראלי

זוועה בגרמניה: צעירים הצדיעו במועל יד במהלך מסיבה

סרטון ויראלי מציג ארבעה חוגגים שבמהלך חגיגות פסטיבל הבירה הידוע אוקטוברפאסט, רקדו לצלילי שיר שנכתב על ידי מלחין נאצי והיה פופולרי על ידי חיילי צבא גרמניה בתקופת מלחה"ע השנייה. המשטרה פתחה בחקירה
מערכת ice | 
מסיבה. אילוסטרציה (צילום unsplash\ Kelsey Chance)
חודשי סוף הקיץ ותחילת הסתיו נחשבים לתקופות פעילות במיוחד בתרבות הגרמנית. אירועים תרבותיים רבים נערכים בטווח הזמן הזה במדינה. אחד מהם הוא פסטיבל הבירה והמוזיקה הגדול בעולם אוקטוברפאסט. כלי תקשורת באירופה מדווחים בימים האחרונים על חקירה שנפתחה על ידי משטרת גרמניה נגד שלושה גברים ואישה החשודים בהצדעה במועל יד במהלך חגיגות הפסטיבל.
האירוע התרחש בכפר זישיץ, יישוב קטן המונה כ-40 תושבים בלבד. זישיץ ממוקם במזרח גרמניה, במדינת סקסוניה. מדינת סקסוניה נחשבת מעוז בולט של הימין הקיצוני בחברה הגרמנית. כל אזרח חמישי במדינת סקסוניה נחשב כתומך במפלגת הימין הקיצוני. עתה, כחלק מחגיגות הפסטיבל ביום שבת האחרון הופיע השיר "אריקה", שיר שנכתב על ידי מלחן נאצי והיה פופולרי במלחמת העולם השנייה בקרב הוורמאכט, חיילי צבא גרמניה הנאצית. בסרטון ויראלי שהופץ לאחרונה נראים כמה חוגגים בלבוש מסורתי בווארי כשהם חוגגים לצלילי השיר באוהל ששייך לחגיגות הפסטיבל.

למותר לציין כי הצעדה במועל יד היא עבירה על החוק בגרמניה. החוגגים מתחו את ידיהם שוב ושוב בהצדעת "הייל היטלר". בתקשורת המקומית הוסיפו כי המשטרה הגרמנית ורשויות הביטחון במדינה חוקרים את האירוע. המקרה דווח בכמה כלי תקשורת שונים והוא מעורר סערה רבתי. באתר הגרמני "בילד" נכתב: "בקליפ שאורכו 16 שניות בלבד, האישה מרימה את זרועה 7 פעמים לצלילי השיר, והגבר שמולה עושה זאת 14 פעמים. אדם נוסף ברקע מצדיע בערך 6 פעמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה