ויראלי

אופירה אסייג נחרדת: "עונש אכזרי, 10 שנות מאסר"

לאחר שאיראן החליטה להעניש בחומרה נשים בחוק הזוי חדש, מי שהתייחסה למה שקורה במדינה האויבת היא מגישת קשת 12 אופירה אסייג, שכתבה בחשבון הת'רדס שלה: "אמא לה!!! איראן החליטו על עונש אכזרי לנשים שלא ישימו על ראשן חיג׳אב - 10 שנות מאסר"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בזמן שהפרסומים של כלי התקשורת במדינה השיעית איראן עסוקים בסדרת פיצוצים חזקים שנשמעו בעיר גרגאן הנמצאת בצפון המדינה, חוק אחד מפחיד במיוחד עבר במדינה עם החוקים האסלאמיים הנוקשים ביותר - העונש שיקבלו נשים שלא ילבשו חיג'אב.
הוחלט כי אישה שלא תתעטף בפריט הצנוע, תשב בכלא לא פחות מ-10 שנים. איראן ידועה ביחסה המחריד לנשים ובכך ששם זכויות הנשים שואפות ל-0. כעת מגיעה עוד מכה לנשים הליברליות במדינה.

באופן די מפתיע, מי שהתייחסה למה שקורה במדינה האויבת היא מגישת קשת 12 אופירה אסייג, שכתבה בחשבון הת'רדס שלה: "אמא לה!!! איראן החליטו על עונש אכזרי לנשים שלא ישימו על ראשן חיג׳אב - 10 שנות מאסר".
התיעוד ממקום האירוע מציג נזק שנגרם לכמה חנויות במרכז העיר שבה נפל החפץ. בנוסף, כמה כלי תקשורת אירניים דיווחו שהעצם שהתרסק בעיר היה מל"ט. בסרטון שפורסם, נראים סדרה של פיצוצים בשטחי העיר ועל פי התקשורת, ככל הנראה מדובר בניסיון ליירט כלי טיס כלשהו.
כלי תקשורת המזוהים עם האופוזיציה דיווחו על כך שכמה מל"טים תקפו יעדים שונים בעיר, אשר שוכנת כ-30 קילומטרים מחופיו של הים הכספי, אך לא מומלץ להתייחס להם ברצינות וזו משום שלדיווחים הללו לא נתקבל אימות רשמי. מנגד, ניתן לראות בסרטונים כמה זירות פיצוץ, מה שמאתגר את הטענות הללו.
תקיפות מל"טים על מתקנים של משמרות המהפכה והתעשייה הצבאית באיראן התרחשו כמה פעמים בשנים האחרונות ובטהרן טענו כי המוסד וישראל עומדים מאחורי הפעולות. בחודש ינואר, הותקף מתקן גדול לייצור ופיתוח של טילים בעיר איספהאן, בדרום מערב המדינה, על ידי כמה מל"טים. האיראנים הציגו את שברי כלי הטיס התוקפים וטענו כי ישראל עומדת מאחורי התקיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה