ויראלי

לא תאמינו את מי תובעת כוכבת "משחקי הכס"

סופי טרנר וג'ו ג'ונאס בדרך להליך משפטי? השחקנית המצליחה דרשה מג'ונאס, בעלה לשעבר, להחזיר את שתי הילדות שלהן בחזרה לאנגליה, "האב מחזיק בדרכונים של הילדות"
מערכת ice | 
סופי טרנר (צילום אינסטגרם: sophiet)
לאחר הדיווחים על גירושים בין כוכבת משחקי הכס וסרטי אקס-מן סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס, כעת דיווח חדש של מגזין Page Six טוען שהשחקנית המצליחה הגישה היום (חמישי) תביעה שקשורה למשמורת המשותפת על שתי הבנות שלהם.
על פי הפרסום, טרנר דרשה להחזיר את שתי הילדות המשותפות שלהם חזרה איתה לאנגליה. במגזין מפרסמים כי טרנר טוענת ש"האב מחזיק בדרכונים של הילדות. הוא מסרב להחזירם לאם ומסרב לשלוח חזרה את הילדים הביתה, לאנגליה עם אמם."
בכתב התביעה עוד נטען כי השניים החליטו בשנה שעברה לעבור לגור באופן קבוע באנגליה, "הצדדים היו נרגשים לקראת המעבר של המשפחה לאנגליה".
השניים עברו לאנגליה בחודש אפריל בשנה שעברה אך לו"ז עמוס של טרנר שכלל צילומים, גרם להם להגיע להחלטה משותפת שהבנות יעברו לאביהן, ג'ו ג'ונאס. יש לציין שגם ג'ונאס התחיל במסע הופעות ביחד עם אחיו ולמרות זאת, היה לו יותר זמן פנוי לגדל את שתי הילדות. על פי המגזין, בתביעה נטען כי ג'ונאס לא מעוניין להחזיר את הילדות לטרנר לאנגליה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה