ויראלי

דוגמנית העל חושפת: "כמעט נהרגתי מהתמכרות לסמים קשים"

נעמי קמפבל מגלה בריאיון לסרט תיעודי: "בשנות ה-90 בשיא הקריירה הייתי מכורה לקוקאין, עד שהתמוטטתי בצילומים". נקלעה למשבר עקב מותו של חברה ג'אני ורסאצ'ה וטראומות ילדות
מערכת ice | 
נעמי קמפבל (צילום פלאש 90)
דוגמנית העל והשחקנית בריטית נעמי קמפבל (53) נחשבה לאחת הדוגמניות המצליחות והידועות ביותר של שנות ה-90, והיא פעילה בתחום האופנה גם היום. כעת היא מגלה בסרט דוקומנטרי כי היתה מכורה לסמים קשים בשיא הקריירה שלה, עד שכמעט גרמו למותה.
כוכבת המסלול האגדית סיפרה בגילוי לה על השימוש בסמים בסרט  The Super Models, שם הודתה שהיא פנתה לקוקאין כדי להתמודד עם טראומת ילדות שחוותה לאחר שאביה נטש את אמה, ועם מותו של מעצב האופנה שהיה חברה הקרוב, ג'אני ורסאצ'ה.

"אני מניחה שכשהתחלתי להשתמש, זה היה אחד הדברים שניסיתי להדחיק, היה צער. התמכרות היא דבר כזה... אתה חושב, 'אוי זה ירפא את הפצע הזה', אבל זה לא. זה יכול לגרום לפחד וחרדה כה עצומים. אז ממש כעסתי".
אייקון האופנה סיפרה שעולמה חרב עליה כאשר ורסאצ'ה נרצח מחוץ לביתו במיאמי ביץ' ב-1997: "הוא היה מאוד רגיש אליי, הוא דחף אותי", נזכרת קמפבל. "הוא היה דוחף אותי לצאת החוצה וללכת רחוק יותר, כשלא חשבתי שיש לי את היכולת לעשות את זה. אז כשהוא מת, הצער שלי הפך לנורא מכל".
 
דוגמנית העל ילידת בריטניה נאבקה בהתמכרות שלה במשך חמש שנים, ואף התמוטטה במהלך צילומים ב-1999. "הרגתי את עצמי. זה היה מאוד כואב", סיפרה. אבל התקרית המפחידה הזו הייתה קריאת ההשכמה עבורה, שהיא הייתה צריכה כדי להיכנס למוסד גמילה.
"בחרתי ללכת לגמילה. זה היה אחד הדברים הטובים והיחידים שיכולתי לעשות עבור עצמי באותה תקופה", אמרה. לקח לי שנים רבות לעבוד ולהתמודד עם הצער", הוסיפה. "וזה עדיין עולה לפעמים. אבל רק עכשיו יש לי את הכלים איך להתמודד עם זה כשזה עולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה