ויראלי

נועה קירל נחשפת לפני המופע: צפו בפריט המפתיע מאחורי הקלעים

רגע לפני המופע הגדול בפארק הירקון הערב: כך מתכוננת נועה קירל באימון פילאטיס, כשמול עיניה חולצה של בן הזוג דניאל פרץ במדי באיירן מינכן. לאחר המופע הם יתאחדו בגרמניה
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
רגע השיא של נועה קירל ו-65,000 צופים מתקרב: הערב (חמישי) תעלה קירל למופע הגדול הראשון מבין שניים בפארק הירקון בתל אביב, מה שיהפוך להיסטוריה כמופע הגדול ביותר של זמרת ישראלית.
רגע לפני המופע, פרסמה המאפרת של נועה קירל, תהילה גוטליב, סרטון בחשבון האינסטגרם שלה, המראה את קירל באימון פילאטיס מאחורי הקלעים. תוך כדי אימון מתמקדת המצלמה בפריט מפתיע בחדר: חולצה של שוער נבחרת ישראל ובאיירן מינכן דניאל פרץ – בן הזוג הטרי של נועה - עם המספר 18, שקיבל ממש לאחרונה כשחתם בקבוצת הפאר. גוטליב תייגה את פרץ בסרטון וכתבה "גם אתה פה".
 
לאחר המופע השני בסדרה שיתקיים במוצאי שבת, תטוס קירל אל בן זוגה במינכן, היא תעלה על מטוס ביום ראשון בבוקר, ערב יום כיפור, ותבלה את הצום יחד עמו בגרמניה.

ערב המופע הודיעה המשטרה כי כל הכבישים הסמוכים לפארק הירקון ייחסמו לתנועת כלי רכב פרטיים, ולבאי המופע מומלץ להגיע למקום בתחבורה ציבורית וברכבת ישראל ולרדת בתחנת "האוניברסיטה" הסמוכה לפארק הירקון. לבאים בכלי רכב פרטיים, מומלץ להחנות בחניונים הבאים: חניון גני יהושע, חניוני מרכז הירידים, חניוני האתלטיקה הדר יוסף, חניון רפידים, חניון דרייב אין, חניון קניון איילון ואיצטדיון ר"ג, חניון רידינג, חניוני האוניברסיטה ברושים, נכס, מדעי החברה (ג'ורג' וייס), חניון הטניס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה