ויראלי

הלם בחתונה: זה כוכב הילדים שהגיע להפתיע את הכלה

שחקן הילדים האהוב קיבל הזמנה שהפתיעה גם אותו: לשמח חתן וכלה ביום חופתם. כך הגיבה הכלה רגע לפני החופה כשגילתה שהכוכב אותו היא מעריצה הגיע לשמח אותה
שירה יום טוב | 
זוג מנצח VIP מני ממטרה ופרלה דנוך (צילום יחצ 13)
סלבס מתחומים שונים שמפתיעים זוגות ביום המאושר בחייהם כבר ראינו בעבר, אם כי בדרך כלל מדובר בזמרים שמקדישים שירים לחתן ולכלה, כמו ההפתעה שעשה לאחרונה הזמר עידן עמדי לכלה ששהתה באותו מלון בו נפש.
יחד עם זאת, על כניסה כזאת של כוכב ילדים רגע לפני תחילת החופה - עדיין לא שמענו, ולא ברור מי היה יותר שמח, המפתיע, החתן והכלה או בכלל הילדים שבקהל. 
מי שקיבל את ההזמנה להפתעה הוא השחקן, והקומיקאי מני צוקרל שמוכר בדמות הבמה שלו לילדים, "מני ממטרה". אמש העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תיעוד מהאירוע המרגש וסיפר: "אני עומד להפתיע את הכלב רגע לפני שהחתן אמור לשים עליה את ההינומה. האמת אני מתרגש בטירוף, בחיים לא עשיתי דבר כזה".
כוכב הילדים הגיע לבוש בבגדים האיקוניים של דמותו, ותפס מקום מסתור לפני הרגע שיועד להפתעה שלו, ובסמוך למספר ילדים שקשה היה להתעלם מפרצופיהם המופתעים כשגילו את הדמות מחכה איתם בסבלנות לתחילת החופה.
 

בסופו של דבר עם הרגע המרגש זכה כוכב הילדים לתגובתם הנלהבת של בני הזוג המופתעים שעצרו את החופה שלהם רגע לפני להודות לו על המאמצים ולהרים לו יחד עם קהל האורחים על שהגיע לשמח אותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה