ויראלי

כוכבת סרטון ה"תמותו" מנס ציונה מסתבכת שוב: תלונה הוגשה במשטרה

המועמדת לראשות העיר נס ציונה גלית אבינועם, זכורה מסרטון הבחירות בו איחלה לבוחריה בטעות: "תמותו". כעת היא מסתבכת שנית כשתושב התלונן נגדה במשטרה על הונאה, מאחר והציגה עצמה כאדריכלית בעוד שלא הוסמכה ככזו. אבינועם: "טעות הגהה"
מערכת ice |  2
גלית אבינועם (צילום צילום מסך יוטיוב)
מועמדים לבחירות המוניציפליות רגילים להשמצות, לקרבות מתחת לחגורה ולחיטוט בעברם. אבל הקרב על ראשות עיריית נס ציונה מספק כותרות מעניינות ואפילו הגיע לתלונה למשטרה.
כולנו זוכרים את הסרטון הוויראלי של גלית אבינועם, המועמדת לראשות עיריית נס ציונה, שהקליטה סרטון לבוחריה במטרה לדרבן שיצביעו עבורה. אלא שבסוף הסרטון, כשחשבה שההקלטה הסתיימה, שרבבה לעברם: "תמותו".

כעת חשף אתר וואלה כי אבינועם מסתבכת שנית, ותלונה הוגשה נגדה למשטרה על הונאה. זאת, מאחר וברשתות החברתיות ובפרסומים שלה מציגה את עצמה כאדריכלית. אחד התושבים שטרח לבדוק בפנקס האדריכלים, גילה כי אינה רשומה שם.
בתגובה לשאלת בפייסבוק, הגיבה אבינועם: "תודה על תשומת הלב, מדובר בטעות הגהה שאני מצרה עליה. הנני בוגרת HIT המחלקה לעיצוב משנת 1999. כמו כן אני מסטרנטית לתואר שני באדריכלות באוניברסיטת תל אביב. הדיוק הנ"ל יועבר לצוות המעצבים והמפרסמים לאלתר ושוב תודה על הפניית תשומת הלב".
 
בסרטון הקודם שפרסם אותה ברחבי הארץ אמרה אבינועם: "בוקר טוב, שמי גלית אבינועם, אני רצה לראש העיר בנס ציונה. אני אשמח מאוד לקדם את החינוך ואת כל שאר הנושאים החשובים שיש פה בעיר. אני לא שליחה של בוקסר, אין לי שום כוונה לחבור אליו, בשום שלב - לא בהתחלה, לא באמצע וגם לא בסוף. וגם אם אני לא אזכה, שזה לא יקרה, כי אתם תצביעו בשבילי, אז ברור שאני אזכה - אני אשב באופוזיציה ואני אנשוך את כל מי שצריך כדי שהעיר הזאת תתנהל בדרך הכי נכונה. בוקר טוב!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תמותי (ל"ת)
    נס ציוני 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    הונאה?! נו אז היא מתאימה להיות ראשת עיר :) (ל"ת)
    בחור ת״א 09/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור