ויראלי

ההפתעה שחיכתה למשמר הכנסת בחצר המשכן

בזמן משימת אבטחה של משמר הכנסת הם גילו דורבנית קטנה שזכתה לשם "דורה". הדורבנית שהייתה במצב רפואי לא טוב הועברה לטיפול רפואי
מערכת ice |  1
דורבן (צילום דוברות הספארי)
דורבנית קטנטנה שגילה המשוער הוא בערך חודש, נמצאה כשהיא משוטטת לבדה באיזור הכנסת. לוחמי משמר הכנסת שהיו במשימת אבטחה היקפית איתרו את הדורבנית שהותקפה על ידי מספר עורבים והבינו כי עליהם לחלץ אותה ולהעביר אותה לטיפול הגורם המתאים כדי שתשרוד את הניתוק בטרם עת מאמא הדורבנית. 
רס"ר חי סלם לוחם במשמר הכנסת סיפר: "במהלך סיור על גדר הכנסת קיבלנו דיווח על דורבנית קטנה שרצה על הגדר כשהיא פצועה כתוצאה ממתקפת עורבים. תוך זמן קצר הגענו לנקודה המפגש, זיהינו את המצב ודיווחנו למוקד המשמר ולמרד''ם שאנחנו אוספים אותה ושיצרו בינתיים קשר עם מרכז הצפרות שסמוך לכנסת״.
רס"ר חי סיפר כי הצוות מצא ארגז ריק אליו הכניסו את הדורבנית בזהירות המתבקשת: ״בינתיים ניסינו לתת לה חתיכת אבטיח קר ומים אבל היא הייתה מפוחדת מידי מכדי לאכול. לאור החשש כי לא תשרוד את התקיפה והריחוק ממשפחתה העברנו אותה באופן מיידי אל התחנה לחקר ציפורי ירושלים של החברה להגנת הטבע ומנהל התחנה יותם בשן העביר אותה אל בית החולים של הספארי להמשך טיפול".
קצין הכנסת ניצב ניצב יובל חן שיבח את עבודת הלוחמים שפוגשים לא אחת במסגרת עבודתם שלל בעלי חיים שמקיפים את הכנסת שנחשבת לאחד הפרלמנטים הירוקים בעולם: ״לצד פעולות האבטחה המתקדמות אנו פועלים כדי להבטיח את שלומם של המינים הרבים של חיות הבר שחיים בקרבת הכנסת."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד
    דני 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבוד לאנשים טובים ממשמר הכנסת קצת אהבת חינם שמקזזת הרבה שנאת חינם באותו המשכן
    סגור