ויראלי

נועה קירל תקנא? זה השידוך המפתיע לאקס שלה

מתברר שבזמן שתומר הכהן עשה את דרכו לטיסה לבוקרשט, בירת רומניה. במהלך ביקורו בדיוטי פרי בשדה התעופה בן גוריון, הוא קיבל פנייה מפתיעה מאוד כאשר ניגשה מוכרת בדיוטי פרי עבור תצלום משותף, אבל על הדרך היא ניסתה "לשדך לו את נכדתה" ואפילו נתנה לו את מספר הטלפון שלה כדי לנסות לדחוף אותו קדימה
מערכת ice | 
נועה קירל ותומר הכהן (צילום מתוך האינסטגרם)
רגע עבר מהפרידה המתוקשרת של נועה קירל, הזמרת אולי המפורסמת ביותר והמדוברת בישראל, לבן זוגה לשעבר הדוגמן תומר הכהן ונראה ששניהם כבר צועדים בנתיבים שונים במישור הזוגי. בעוד שלקירל נקשר קשר עם שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ, לאקס שלה נקשר שם הרבה יותר אלמוני בזכות שידוך שאף אחד לא צפה אותו.
מתברר שבזמן שתומר הכהן עשה את דרכו לטיסה לבוקרשט, בירת רומניה. במהלך ביקורו בדיוטי פרי בשדה התעופה בן גוריון, הוא קיבל פנייה מפתיעה מאוד כאשר ניגשה מוכרת בדיוטי פרי עבור תצלום משותף, אבל על הדרך היא ניסתה "לשדך לו את נכדתה" ואפילו נתנה לו את מספר הטלפון שלה כדי לנסות לדחוף אותו קדימה.

אז הנכדה קיבלה את הסיפור בשעה גדול, כאשר היא שיתפה את ההתכתבות ב"מאמאצחיק" אחת הקבוצות הפופולריות בפייסבוק וכתבה: "סבתא שלי החליטה שדי עלה לה, והיא מנסה לשדך לי מישהו. להלן המישהו".
לאחר מכן שיתפה את שיחת הוואטסאפ: ״סול נתתי לו את המספר שלך, תעני לו יפה חיים״, הנכדה לא האמין שייצא מכך קשר: ״חח... הוא לא ישלח לי הודעה, אני מתה", בעוד הסבתא התעקשה ואמרה: "הוא יהיה שלך, את תראי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה